Výsledky O2 za první čtvrtletí 2010
Přehled nejdůležitějších výsledků
- V prvním čtvrtletí 2010 zaznamenala Telefónica O2 Czech Republic nárůst počtu zákazníků služeb založených na vysokorychlostním internetu a mobilních zákazníků smluvních služeb.
- Počet mobilních zákazníků se v prvním čtvrtletí 2010 zvýšil o 8 tisíc díky nárůstu počtu smluvních zákazníků o 44 tisíc. Celkový počet mobilních zákazníků tak v prvním čtvrtletí 2010 stoupl meziročně o 3,6 %.
- Počet maloobchodních přípojek ADSL vzrostl v prvním čtvrtletí 2010 meziročně o 12,9 % na 691 tisíc, když v prvním čtvrtletí 2010 se jejich počet zvýšil o 14,1 tisíce.
- Telefónica O2 Slovakia zlepšila své finanční výsledky, když výnosy v prvním čtvrtletí 2010 vzrostly meziročně o 51 % a zaznamenala další nárůst počtu zákazníků.
- Konsolidované výnosy poklesly v prvním čtvrtletí 2010 meziročně o 9,1%, a byly nadále ovlivněny náročným makroekonomickým prostředím, nižšími výnosy z univerzální služby a snížením mobilních terminačních poplatků. Konsolidovaný provozní zisk před odpisy a amortizací (OIBDA) poklesl meziročně o 19,2 % a to díky nižším výnosům a nákladům na restrukturalizaci. Plně srovnatelný zisk OIBDA poklesl meziročně o 7,0 %.
- Výsledkem pokračujících aktivit zaměřených na snižování nákladů bylo meziroční snížení provozních nákladů v prvním čtvrtletí 2010 o 9 % a meziroční nárůst plně srovnatelné OIBDA marže o 0,5 p.b na 43,2 %.
Podrobnější" informace najdete zde .{target:_blank}":https://www.cz.o2.com/…ti_2010.html?….