ViewSonic jako první na světě získal ocenění EPEAT Gold v oblasti signage displejů

12. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Společnost ViewSonic se stala první značkou na světě, která získala zlaté hodnocení Electronic Product Environmental Assessment Tool (EPEAT) v kategorii signage displejů. Certifikované interaktivní displej ViewBoard dokládají odhodlání společnosti poskytovat produkty, které při výrobě a používání snižují dopad na životní prostředí a zároveň podporují oběhové hospodářství.

EPEAT hodnotí elektronické produkty podle jejich dopadu na životní prostředí a zlaté hodnocení znamená nejvyšší úroveň ekologických vlastností. Výrobky se zlatým hodnocením splňují nejpřísnější kritéria udržitelnosti, včetně snížení obsahu nebezpečných materiálů, energetické účinnosti a dlouhé životnosti výrobku.

„Jako globální dodavatel řešení se snažíme, aby naše produkty a dodavatelský řetězec dodržovaly nejvyšší ekologické standardy, aniž by to bylo na úkor kvality,“ řekl Bonny Cheng, provozní ředitel společnosti ViewSonic. „Získání prvního hodnocení EPEAT Gold v kategorii signage displejů je důkazem naší neúnavné snahy o udržitelnost. Budeme i nadále poskytovat ekologicky odpovědná řešení, která splňují a překračují celosvětové standardy.“

Nový standard pro udržitelné interaktivní displeje

Řada ViewBoard ve velikosti 65" se zlatou certifikací EPEAT je vyrobena z více než 90 % z recyklovaných materiálů, což překračuje tržní standard. Je navržena s ohledem na odpovědnost k životnímu prostředí, snižuje používání škodlivých chemikálií, zajišťuje technologický pokrok a zároveň dbá na ochranu planety.

Dalším klíčovým faktorem pro získání zlatého hodnocení je odhodlání společnosti ViewSonic podporovat odpovědný a transparentní dodavatelský řetězec. Společnost pomáhá svým dodavatelům při zavádění komplexních systémů environmentálního řízení a vytváření úplných informací o materiálech (Full Material Disclosure - FMD), které splňují přísná kritéria. To zahrnuje zveřejnění látek obsažených v materiálech, komponentech a dílech, čímž je zajištěno, že výrobek splňuje nejvyšší ekologické standardy.

Rozšíření udržitelnosti v celém portfoliu displejů ViewSonic

Kromě tohoto nedávného úspěchu má ViewSonic celou řadu řešení, která splňují požadavky EPEAT Gold od roku 2023. Společnost také dosáhla nejvyššího počtu certifikací EPEAT Silver pro své interaktivní a komerční displeje v kategorii signage displejů a 90 % monitorů řady WorkPro má rovněž certifikaci EPEAT.

Produkty ViewSonic s hodnocením EPEAT Gold zahrnují řadu ViewBoard IFP6533, různé ergonomické monitory WorkPro a předkalibrovaný monitor ColorPro, který je známý svým výjimečným barevným výkonem. Navíc řady laserových a LED projektorů zahrnují energeticky úsporné modely s vysokým jasem a životností až 60 000 hodin. Tyto zdroje světla bez lampy nabízejí ekologickou alternativu k tradičním projektorům s rtuťovými lampami.

Společnost ViewSonic se zavázala k udržitelnosti a zaměřuje se na sociální a environmentální hodnoty. Značka usiluje o překonání ekologických regulačních norem a aktivně přijímá další opatření, aby zajistila, že její produkty a provoz budou stanovovat nová měřítka v oblasti standardů udržitelnosti. Závazek dosáhnout do roku 2050 nulových čistých emisí - cíl potvrzený iniciativou Science-Based Targets (SBTi) v roce 2024 - společnost ViewSonic demonstruje své odhodlání k udržitelnosti prostřednictvím zavádění obnovitelných zdrojů energie, dekarbonizace dodavatelského řetězce, vývoje nízkouhlíkových produktů a zvyšování účinnosti výrobků, čímž demonstruje svůj závazek k udržitelnosti.

Chcete-li se dozvědět více o příspěvcích společnosti ViewSonic k budování udržitelnější budoucnosti, navštivte webové stránky o ESG.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic: Komplexnost, jednoduchost a kompatibilita

26. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Matúš Výbošťok, territory sales manager ve společnosti ViewSonic, nám představil novinky z IFP (interactive flat panel) portfolia výrobce a prozradil, jaké výhody přináší spolupráce tuzemským resellerům. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Nový vzdělávací software Philips Genius přináší rozšiřuje možnosti interaktivní výuky

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: PPDS)
Cloudový výukový program Philips Genius pro interaktivní displeje přináší nový přístup k oživení výuky. Nabízí mnoho nástrojů a funkcí pro kreativní a inteligentní plánování i samotnou výuku, a to vše prostřednictvím sjednocené, intuitivní a bezpečné platformy. Čtěte více