Vánoční promoakce ASBIS CZ potěší nejen fanoušky Star Wars

4. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
ASBIS CZ vás chce ušetřit starostí s nakupováním vánočních dárků. Připravil pro vás totiž hned několik promoakcí, které vás za nákupy vybraných produktů odmění nejen dárky s tematikou Star Wars, ale i řadou dalších.

Za kumulovaný obrat v nákupech produktů Adata, Kingston, Seagate a Samsung (SSD a flash) získají zákazníci stylový adventní kalendář s obrázkem Dartha Vadera. Speciální cena čeká na tři zákazníky s největším obratem započítaným do promoakce, s největším navýšením obratu oproti minulému období a za největší počet odebraných produktů. Ti se mohou těšit na čokoládovou hlavu samotného temného pána za Sithu.

Na své si přijdou i ti, kteří dávají přednost dárkům trvalejšího charakteru, než je čokoláda. Během limitované akce totiž k nákupu každé tiskárny Epson získají stavebnici Lego (rovněž se Star Wars tématikou).

Zkrátka nepřijdou ani zákazníci, kteří preferují dárky, jež se vejdou do obálky. Za nákup počítačového příslušenství Logitech získají poukázky do sítě Ahold a k produktům Eaton pak poukazy OMV.

Pokud by si někdo ani tak nevybral, může alespoň využít nabídky ASBIS CZ do konce roku na dopravu PPL zdarma u zboží nad 5 000 Kč. Pro zákazníky z Prahy a okolí je k dispozici i osobní odběr.

Konkrétní podmínky veškerých promoakcí včetně doby trvání jsou k dispozici na www.asbis.cz.

Podobné články

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více
Jan Skovajsa, majitel a CEO firem myTimi a Bondbot

Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

23. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: myTimi)
Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů. Čtěte více

Strategie, které mají smysl v komunikaci značek směrem ke Generaci Z

10. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fairy Tailors)
Komunikace značek směrem ke generaci Z (tedy lidem narozeným přibližně mezi lety 1997 až 2012) vyžaduje specifický přístup, protože tato skupina má odlišné hodnoty, preference a způsoby interakce s médii ve srovnání s předchozími generacemi. Čtěte více