V roce 2015 40 % západoevropských domácností s 3D TV
„Ve Velké Británii se každý rok prodává téměř 10 milionů televizorů – a to je země, která má 25 milionů domácností,“ řekl Jim Bottoms, šéf výzkumného společnosti Futuresource. „To znamená, že každá domácnost si koupí za dva a půl roku jeden televizor,“ dodal Jim Bottoms.
I z tohoto důvodu Futuresource předpokládá, že lze očekávat poměrně rychlý vstup a přijetí 3D televizorů do dalších domácností. Největší poptávka se přitom očekávána po televizorech s úhlopříčkou 42 palců. Ceny 3D TV padají přitom mnohem rychlejším tempem než jak tomu bylo v případě HD TV.
„Téměř 40 procent domácností v západní Evropě bude vlastní 3D TV do roku 2015, což v řeči čísel znamená obrat 65 milionů euro,“ řekl Jim Bottoms. Ať už budou spotřebitelé používat 3D nebo ne, budou kupovat TV vybavené touto funkcí. Také trojrozměrného obsahu vzniká stále více. V loňském roce počet televizního vysílání na celém světě ve 3D vzrostl téměř trojnásobně.
Loni dle Futuresource bylo po celém světě prodáno na čtyři milionů 3D TV z čehož 1,2 milionu bylo v západní Evropě. Letos by se v tomto regionu měly prodat tři miliony těchto TV.