Ultimate Ears představilo limitovanou edici reproduktoru EU Boom 2 Lost Time

11. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ultimate Ears)
Společnost Ultimate Ears představila uměleckou edici mobilního reproduktoru UE Boom 2 Lost Time Limited Edition s designem od australského pouličního výtvarníka Jamese Reka. Reproduktor pokrývají abstraktními tvary s jasnými výraznými barvami s čistými liniemi, které vyjadřují okamžiky ztracené v čase a momenty reflexe.

Reka se nechává inspirovat pop kulturou, komiksy a ilustracemi a přes deset strávil cizelováním své emblematické estetiky po různých podchodech a železničních tratích vnitřního předměstí Melbourne. Je znám svým čistým a rozpoznatelným stylem, který je fúzí „vysokého“ a „nízkého“ umění, a schopností střídat výrazové prostředky i lokace, přičemž jeho umělecké výtvory lze najít v ulicích Japonska, Paříže, Brooklynu a Berlína, ale též na samostatných výstavách výtvarníků po celém světě nebo ve stálé sbírce australské Národní galerie a nyní i na vnější podobě reproduktoru UE Boom 2.

„James Reka neustále posouvá definici toho, co pouliční umění je a kde žije,“ řekla Charlotte Johs, generální ředitelka společnosti Ultimate Ears. „Společnost Ultimate Ears je přesvědčena, že by neměly být žádné hranice mezi tím, kde může být k vidění výtvarné umění a slyšet hudba. Měli jsme štěstí, že můžeme spolupracovat s umělcem, který tuto naši filozofii sdílí.“

Společnost UE neustále pracuje na novém pojetí možností, jak uživatelé mohou mít produkty v našem oboru přizpůsobené svému stylu. Rodina reproduktorů UE byla od samotného počátku navržena s textilním potahem. Právě textilní potah již umožnil vytvořit více než 50 uměleckých a zákaznických edicí těchto reproduktorů. Díky přizvání výtvarníků, kteří vytvářejí speciální limitované umělecké série, oslavuje společnost UE přirozené souznění mezi hudbou a výtvarným uměním tím, že do světa uvádí produkty, jež jsou jejich propojením.

„Speciální limitovaná edice reproduktorů UE Boom 2 Lost Time se odkazuje na zlomové okamžiky sebereflexe, která mi připomíná, jak ztraceni v čase se můžeme cítit,“ řekl James Reka. „Podobně i hudba může poskytovat únik, který nám umožňuje transcendovat v čase i prostoru, a díky tomu je moje spolupráce se značkou Ultimate Ears přirozeným spojením obojího.“

Reproduktor UE Boom 2 Lost Time Edition bude k dispozici v Severní Americe, Austrálii a vybraných zemích Evropy průběhu dubna 2016 za doporučenou maloobchodní cenu 5 372 Kč.

Štítky: 

Podobné články

Bose uvedlo na náš trh novou generaci reproduktoru SoundLink Flex

1. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Bose)
Od svého uvedení v roce 2022 se stal reproduktor SoundLink Flex nejprodávanějším modelem značky Bose. Flex v malém balení nabídl za atraktivní cenu kromě vynikajícího zvuku také vysokou odolnost a po pádu do vody vyplaval zpět na hladinu poutkem nahoru. Bose nyní na tento model navazuje jeho druhou generací. Čtěte více

Známe vítěze 42. ročníku EISA Awards

16. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EISA)
Organizace European Imaging & Sound Association (EISA) stejně jako každý rok vybrala nejzajímavější produkty. Pokud vás zajímá, které výrobky ovládly jednotlivé kategorie této soutěže za období let 2024–2025, jste na správném místě. Čtěte více

K zabezpečení budov patří i audio, zajistí jej například nové „all-in-one“ reproduktory od Axisu

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Axis Communications)
Společnost Axis Communications uvedla na český trh novou řadu chytrých designových IP reproduktorů AXIS C11 pro vysílání živých nebo předem nahraných hlasových zpráv, k reprodukci hudby na pozadí, k proaktivním varovným hlášením nebo k předávání důležitých bezpečnostních pokynů. Čtěte více

Známe vítěze 41. ročníku EISA Awards

17. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: EISA)
Organizace European Imaging & Sound Association (EISA) stejně jako každý rok vybrala nejzajímavější produkty. Pokud vás zajímá, které výrobky ovládly jednotlivé kategorie této soutěže za období let 2023–2024, jste na správném místě. Čtěte více