Tvůrce 3D obsahu pro virtuální realitu Corinth se spojil se startupem Lifeliqe
Corinth si buduje silnou pozici v Evropě i za jejími hranicemi. „Jednáme v desítkách zemí, včetně Indie či Japonska. Náš software mají nakoupeny tisíce škol v Polsku. Za sebou máme národní piloty ve Vietnamu, Litvě či Moldávii. Corinth byl navíc prvním dodavatelem výukového obsahu pro VR brýle HTC Vive nebo Microsoft HoloLens,“ uvedl CEO Lifeliqe, Matouš Tlapák,a dodal, že aplikace Corinth 3D dlouhodobě pomáhá v proměně také českému školství.
V ČR ji mají ve výuce stovky základních a středních škol, kraje Královehradecký a Vysočina jej na školách využívají plošně. „S aplikací Corinth 3D pracuji již čtvrtým rokem. Modely si mohu upravit, jak potřebuji a jednoduše použít v hodinách u různých aktivit. Aplikace v žácích probouzí zvídavost a oni se díky ní učí přemýšlet,“ dodala Michaela Půlpánová, učitelka přírodopisu a zeměpisu ze Základní školy Vrchlabí.
Portfolio Corinth 3D zahrnuje učební materiály pro školy, především z oblasti biologie, chemie, fyziky, matematiky, paleontologie, astronomie či zeměpisu pro základní a střední školy. Všechny modely procházejí konzultacemi se specialisty v daném oboru, například z Univerzity Karlovy či dalších prestižních univerzit včetně Stanfordu.
„Často se setkáváme s tím, že školy dostávají kvalitní hardware, ale nemají k němu odpovídající softwarové vybavení, například 3D modely či virtuální simulace. Komplikací je také nedostatečné odborné vzdělání učitelů. My umíme efektivně vyřešit oba problémy – dodáme software a vyškolíme pedagogy, aby uměli s novou technologií pracovat,“ vysvětlil Matouš Tlapák s tím, že pozitivní ohlasy přicházejí od učitelů z Česka i ze zahraničí. Aktuálně u zákazníků Corinth zaznamenává velkou poptávku po softwaru pro VR brýle.
Věřím, že digitální gramotnost a celoživotní vzdělávání budou hrát v rychle se měnícím světě stále větší roli. Jsme rádi, že i díky zázemí skupiny CREDITAS můžeme být u toho,“ uzavřel Tlapák.