Trendy v oblasti zákaznické a firemní mobility
iPhone 6 Plus generuje 2x více dat než iPhone 6
Uživatelé vlastnící iPhone 6 Plus využívají dvakrát více dat než uživatelé iPhonu 6. Rozdíl se přisuzuje tomu, že na větším displeji sledují uživatelé častěji videa. Koncoví uživatelé i IT oddělení podniků se musí zaměřit na to, jak mobilní zařízení velikosti phabletu ovlivňují finanční útratu za stažená data a firemní rozpočet.
Užívání mobilů je stále více ovlivněno videem
Objem stahovaných dat roste a stále větší část tvoří video. Pro ilustraci, všech pět nejoblíbenějších mobilních her podle posledních žebříčků obsahuje video, v porovnání s pouhými dvěma hrami z pěti nejoblíbenějších v prvním čtvrtletí roku 2014. Dále se více než zdvojnásobil sportovní obsah zhlédnutý na mobilních zařízeních, z 21 % ve 3. čtvrtletí roku 2014 až na 50 % v 1. čtvrtletí roku 2015. Protože se video na mobilu stalo všudypřítomným, jeho optimalizace hraje klíčovou roli jak pro uživatelskou, tak i firemní zkušenost.
Počet firemních zařízení se téměř zdvojnásobil
Počet firemně spravovaných zařízení se meziročně zvýšil o 72 % a regionální i vertikální trendy jasně říkají, že iOS je dominantní firemní mobilní platformou v 64 % případů po celém světě, Android získává na popularitě v Asii a Windows je v regionu EMEA (16 %) dvakrát více populární než v Severní Americe (7 %). Hlubší analýza také ukazuje, že se rozložení platforem liší podle odvětví. Ve finančním sektoru tvoří zařízení s iOS 71 %, zatímco v oblasti zdravotnictví tvoří zařízení s operačním systémem Android až 39 %. Nejnovější poznatky také odhalují trend zamítání nebo naopak povolování určitých funkcí jednotlivým pracovníkům, čímž se zvyšuje produktivita napříč celou organizací. Je to znak narůstající sofistikovanosti v tom, jak společnosti spravují a posilují oblast mobility.