TP-Link podporuje své aktivity v ČR a SR
24. 4. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link a DCD Publishing)
TP-Link v loňském roce na českém a slovenském trhu zvýšil své tržby o 16 %. V podobném duchu by chtěl pokračovat i letos. Kromě zajímavých produktů by jim v tom mělo pomoci i otevření kanceláře v Praze, partnerský program nebo na podzim spuštěná technická podpora.
Produkty TP-Link jsou na českém trhu dostupné deset let. Teprve v minulém roce však byla založena česká a slovenská pobočka a letos otevřena i kancelář v Praze. V současné době má značku na obou trzích na starost pět pracovníků čítajících marketingovou, prodejní i technickou podporu.
Mezi autorizované distributory značky TP-Link patří v České republice společnosti ABC Data, AT Computers, Penta (specializují se zejména na běžné zákazníky), Discomp a i4wifi (specializují se zejména na ISP providery), na Slovensku jsou produkty dostupné u společností Agem Computers a eD‘ system Slovakia.
Hlavními prodejními partnery produktů jsou v e-tailu Alfa.cz, Alza.cz, CZC.cz a TS Bohemia. V retailu potom Comfor, HP Tronic, Makro a Tesco. Mezi ISP providery WiFi.aspa a VanCo.
E-tail je pro TP-Link klíčovým prodejním kanálem, postupně se však zvyšuje i procento prodejů skrze retailové prodejce, což se společnost snaží podporovat.
Značka patří v počtu prodaných zařízení mezi špičku na českém i slovenském trhu. Za loňský rok zaznamenala společnost na obou trzích 16% nárůst prodejů, pro letošní rok si stanovila za cíl alespoň 15% růst.
V listopadu loňského roku byla spuštěna technická podpora, kterou je možné kontaktovat telefonicky (+420 245 008 103) nebo e-mailem (podpora@tplinkpartner.cz). Určena je jak pro koncové zákazníky, tak resellery a providery.
Do první kategorie je možné zařadit Wi-Fi routery, ADSL modemy, Powerline adaptéry, 3G routery, switche, přístupové body, síťové adaptéry, IP kamery tiskové servery a brzy také NAS servery.
Druhá kategorie je tvořena různými druhy routerů a switchů, media konvertory, SFP moduly a PoE zařízeními.
Mezi autorizované distributory značky TP-Link patří v České republice společnosti ABC Data, AT Computers, Penta (specializují se zejména na běžné zákazníky), Discomp a i4wifi (specializují se zejména na ISP providery), na Slovensku jsou produkty dostupné u společností Agem Computers a eD‘ system Slovakia.
Hlavními prodejními partnery produktů jsou v e-tailu Alfa.cz, Alza.cz, CZC.cz a TS Bohemia. V retailu potom Comfor, HP Tronic, Makro a Tesco. Mezi ISP providery WiFi.aspa a VanCo.
E-tail je pro TP-Link klíčovým prodejním kanálem, postupně se však zvyšuje i procento prodejů skrze retailové prodejce, což se společnost snaží podporovat.
Značka patří v počtu prodaných zařízení mezi špičku na českém i slovenském trhu. Za loňský rok zaznamenala společnost na obou trzích 16% nárůst prodejů, pro letošní rok si stanovila za cíl alespoň 15% růst.
Partnerský program a technická podpora
Koncem loňského roku byl spuštěn základní partnerský program TP-Link partner, který je možné nalézt na webových stránkách www.tplinkpartner.cz. Jeho možnosti se budou do budoucna rozvíjet a dále vylepšovat. Na webu je dále možné najít popis produktů, specifikace, fotografie a další potřebné podklady.V listopadu loňského roku byla spuštěna technická podpora, kterou je možné kontaktovat telefonicky (+420 245 008 103) nebo e-mailem (podpora@tplinkpartner.cz). Určena je jak pro koncové zákazníky, tak resellery a providery.
Produktové portfolio
Portfolio společnosti TP-Link je možné rozdělit do dvou základních skupin: na SOHO produkty a na SMB produkty.Do první kategorie je možné zařadit Wi-Fi routery, ADSL modemy, Powerline adaptéry, 3G routery, switche, přístupové body, síťové adaptéry, IP kamery tiskové servery a brzy také NAS servery.
Druhá kategorie je tvořena různými druhy routerů a switchů, media konvertory, SFP moduly a PoE zařízeními.