TP-Link má technickou podporu v češtině
Na technickou podporu se zákazníci mohou obracet prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. K dispozici je také hotline pracující na telefonním čísle +420 245 008 103. Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9 do 18 hodin – první odezva je garantována nejpozději do 24 hodin.
Koncoví zákazníci či prodejní partneři se mohou na technickou podporu obracet s požadavky na předprodejní poradenství, ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem či s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení. Služba je k dispozici rovněž pro řešení technických nesnází spojených s úvodním nasazením produktů. V neposlední řadě bude technická podpora připravovat i krátké návody, jež uživatelům pomohou s realizací nejčastějších úkonů.
Aby mohl být dotaz co nejlépe a nejrychleji zodpovězen, měl by si zákazník pro komunikaci s pracovníkem technické podpory připravit především co nejpřesnější identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc – tedy typové označení produktu a případně i verzi daného typu. Při řešení síťových problémů je vhodné znát také poskytovatele internetového připojení.