TP-Link ČR má vlastní YouTube kanál

1. 1. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: TP-Link)
Společnost TP-Link spustil na českém trhu svůj vlastní YouTube kanál. Slouží nejen koncovým uživatelům, ale také prodejcům.

V průběhu času se na něm budou objevovat lokalizovaná videa přibližující vlastnosti jednotlivých produktů a možnosti jejich využití. Tyto materiály lze využít také pro podporu prodeje – ať již v e-shopech nebo na kamenných prodejnách.

Videa budou zároveň zveřejňována také na partnerském portálu www.tplinkpartner.cz, na němž obchodní partneři společnosti TP-Link naleznou vždy aktuální přísun zajímavých informací.

Odkaz na kanál je www.youtube.com/user/TPLINKCZ.

Podobné články

Sandisk již brzy v novém

20. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SanDisk)
Společnost Sandisk představila novou podobu firemní značky a kreativní směr pro svoji budoucnost. Změny signalizují odvážná očekávání společnosti, která se počátkem roku 2025 vrátí na trh jako samostatný inovátor v oblasti flashových a paměťových technologií. Čtěte více

Arrow uspělo u společnosti AWS

20. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnosti Arrow Electronics byla od firmy AWS za rok 2024 udělena cena Rising Star Distributor Partner of the Year EMEA. Partnerskými cenami společnost AWS oceňuje vůdčí partnery z celého světa, kteří hrají klíčovou úlohu při podpoře zákazníků a rozvoji řešení na platformě Amazon Web Services (AWS). Čtěte více

Firmy a AI: 77 % slaví úspěchy, 54 % se však stále bojí, že bez ní zaostanou za konkurencí

13. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ataccama)
Ataccama zveřejnila první část ze své série Data Trust Report 2025, zaměřené na to, jak firmy v Evropě a Severní Americe prioritizují kvalitu dat pro zrychlení implementace umělé inteligence. Zpráva například odhaluje, že firmy vnímají implementaci umělé inteligence jako byznysovou nutnost. Více než polovina z nich (54 %) se dokonce obává, že je kvůli absenci AI předběhne konkurence. Čtěte více

Hitachi Energy v ČR investuje do rozšíření svého výrobní závodu více než 1,1 miliardy do korun

11. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hitachi Energy)
Společnost Hitachi Energy oznámila investici ve výši přibližně 1,1 miliardy korun do rozšíření svého závodu na produkci zařízení velmi vysokého napětí v Brně. Tato strategická investice umožní zvýšení výrobní kapacity a reaguje na rostoucí poptávku po udržitelných energetických řešeních. Čtěte více