Tech Data spustila kampaň na podporu originálního spotřebního materiálu

14. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Společnost Tech Data Distribution rozjela kampaň „Nejlevnější spotřebák“, jejímž cílem je podpořit prodej originálního spotřebního materiálu. Na speciálních webových stránkách distributor vysvětluje výhody využívání originálního spotřebního materiálu, jehož prodej je podpořen také speciální promoakcí.

„Argumenty proč prodávat opravdu originální spotřební materiál nikdy nezevšední. Je potřeba je opakovat stále a stále dokola, a kdo jiný to může dělat za všechny výrobce, než ten kdo k tomu, že prodává originální materiál, ještě přidává i to, že ho nakupuje jen a pouze od výrobce, z žádného šedého kanálu a ani z různých příležitostných nabídek, vzniklých často podloudným způsobem. U nás nic jiného než opravdu originální spotřební materiál nenajdete,“ řekl Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data Distribution. A k tomu dodal: „No, a když se jeden originál spojí se symbolem originálu v oblasti obuvi a oblečení, firmou Adidas, může z toho být docela hezká akce, posuďte sami!“

Letošní kampaně je podpořena tříměsíční promoakcí „Obujte se do originálu“, v níž distributor odměňuje nákupy originálního spotřebního materiálu ve třetím čtvrtletí originálním obutím legendární značky Adidas. Soutěží se v celkovém obratu od července do září (absolutně, skokan roku, webař roku), měsíčních intervalech i obratu dosaženého u jednotlivých značek vendorů. Vyhrát je však možné i díky jediné objednávce, protože se každý týden losuje jedna z webových objednávek.

Tech Data se tématu originálního spotřebního materiálu věnuje dlouhodobě. Garantuje například i originální původ zboží, oficiální reporting a servis od specializovaného týmu obchodníků. Před třemi lety spustila také zábavnou edukační kampaň s hercem Josefem Poláškem, kterou je možné si na stránkách připomenout na videu.

Více informací ke kampani získáte zde.

Podobné články

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více

TAKTIK partnerem Recorded Future

11. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TAKTIK)
Dodavatel řešení pro hyperkonvergovanou infrastrukturu, datová úložiště a pokročilou bezpečnost TAKTIK uzavřel partnerskou smlouvu s americkou společností Recorded Future, která se zabývá informacemi v oblasti kybernetické bezpečnosti. Poskytuje aktuální a ověřené informace o kybernetických hrozbách díky obrovské síti zdrojových dat. Čtěte více

Z Electro Worldu se od září stal DATART

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Od 1. září došlo v České republice k transformaci řetězce Electro World na DATART. Tato změna představuje strategický krok k vytvoření jednoho z nejkomplexnějších prodejců elektroniky a domácích spotřebičů na trhu. DATART nabídne zákazníkům ještě hustší síť moderních prodejen, díky které bude mít každý z nich prodejnu DATARTU v dostupnosti do 30 minut jízdy. Čtěte více

Česká pobočka DPD slaví 30 let od svého vzniku

4. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy Geopost, letos slaví 30 let od svého založení v roce 1994. Za dobu svého působení DPD zaznamenala mnoho milníků a stala se lídrem v oblasti udržitelné přepravy. Společně s mateřskou společností Geopost se pak zavázala k dosažení čistých nulových emisí do roku 2040. Čtěte více