Tech Data spustila kampaň na podporu originálního spotřebního materiálu
„Argumenty proč prodávat opravdu originální spotřební materiál nikdy nezevšední. Je potřeba je opakovat stále a stále dokola, a kdo jiný to může dělat za všechny výrobce, než ten kdo k tomu, že prodává originální materiál, ještě přidává i to, že ho nakupuje jen a pouze od výrobce, z žádného šedého kanálu a ani z různých příležitostných nabídek, vzniklých často podloudným způsobem. U nás nic jiného než opravdu originální spotřební materiál nenajdete,“ řekl Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data Distribution. A k tomu dodal: „No, a když se jeden originál spojí se symbolem originálu v oblasti obuvi a oblečení, firmou Adidas, může z toho být docela hezká akce, posuďte sami!“
Letošní kampaně je podpořena tříměsíční promoakcí „Obujte se do originálu“, v níž distributor odměňuje nákupy originálního spotřebního materiálu ve třetím čtvrtletí originálním obutím legendární značky Adidas. Soutěží se v celkovém obratu od července do září (absolutně, skokan roku, webař roku), měsíčních intervalech i obratu dosaženého u jednotlivých značek vendorů. Vyhrát je však možné i díky jediné objednávce, protože se každý týden losuje jedna z webových objednávek.
Tech Data se tématu originálního spotřebního materiálu věnuje dlouhodobě. Garantuje například i originální původ zboží, oficiální reporting a servis od specializovaného týmu obchodníků. Před třemi lety spustila také zábavnou edukační kampaň s hercem Josefem Poláškem, kterou je možné si na stránkách připomenout na videu.
Více informací ke kampani získáte zde.