TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku
Společnost TCL jako součást rozšiřování péče o zákazníky prodlužuje délku záruční doby u svých QLED televizorů na pět let. Tento krok potvrzuje důvěru v kvalitu televizorů TCL QLED a vychází vstříc náročným požadavkům zákazníků. Záruka nyní nově platí na modelové řady televizorů TCL QLED C725, C728/C729, C825 a X925 ve všech nabízených úhlopříčkách.
K získání záruky stačí zakoupený televizor zdarma zaregistrovat.
TCL Care Service
Prostřednictvím služby TCL Care Serviceposkytnou odborníci firmy TCL zákazníkům profesionální poradenství po telefonu, nebo po dohodě přijedou za zákazníky až domů. Pokud to bude nutné, televizi odvezou jako součást záručních do servisu. Služba je pro zákazníky TCL zcela zdarma. Zákaznická linka TCL je v provozu od pondělí do pátku vždy od 9 do 18 hodin na telefonním čísle 225 341 059.
Služba se vztahuje na televizory TCL s úhlopříčkou 40" a výše ve standardní dvouleté záruční době.
Další informace získáte zde.