Symplus - pobídkový program pro partnery Symantecu

10. 2. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost Symantec spustila pobídkový program pro partnery pod názvem Symplus. Program zaváděný v Evropě, na Středním východě a v Africe a inspirovaný úspěšnými věrnostními programy leteckých společností odměňuje partnery za použití webu Symplus.

Poprvé má více úrovní a partnerům společnosti Symantec nabízí možnost získávat body za vybrané aktivity v oblasti prodeje, marketingu a zvyšování kvalifikace. Tyto body se převádějí na peníze vkládané na debetní karty Symplus, které mohou účastníci programu použít při online nákupech a nákupech v obchodech. Čím častěji budou partneři využívat webové stránky Symplus, tím více bodů za odměnu získají a podle své odbornosti a zkušeností budou postupovat třemi úrovněmi programu (Normal, Squared a Cubed).

Spolu s programem se spouští také vícejazyčné webové stránky, na kterých získají partneři společnosti Symantec přístup k několika funkcím, včetně podpory programu 24/7, informačního centra, podrobných přehledů jednotlivých účtů a komunity Symplus online. Komunita na webových stránkách programu poskytuje uživatelům přístup k aktuálním zprávám ze společnosti Symantec a obsahuje také blog, který podporuje sdílení znalostí a věnuje se vybraným podrobnostem doporučených postupů.

Jason Ellis, EMEA Channel VP, společnost Symantec, řekl: „Symplus je jedním z řady nejnovějších doplňků k našemu partnerskému programu v oblasti EMEA, jejichž cílem je pomoci našim distribučním partnerům zvýšit tržby za produkty a služby společnosti Symantec. Doufáme, že poskytováním finančních pobídek za využití doporučených postupů a úspěšnou činnost ukážeme našim partnerům, že si vážíme jejich věrnosti a vztahu se společností Symantec.“