Sunnysoft mEvent na Invex Foru 2010
Aplikace mEvent poskytuje veškerá data, v reálném čase nejmodernější formou - přes mobilní telefony, PDA i notebooky účastníků - ti se díky mEventu na akci aktivně podílejí: Sjednávají si schůzky, pokládají dotazy řečníkům, hlasují v anketách nebo mezi sebou komunikují přes interní zprávy.
Aplikace byla vyvinuta na zakázku společnosti Microsoft, už v roce 2006. Technicky jde o interaktivní, modulární, pro mobilní zařízení optimalizovanou webovou službu, napojenou na robustní administrační aparát. Po čtyřletém vývoji a více než 30 realizovaných konferencích v USA se v České republice podařilo najít partnera.
Pro účastníky INVEX Fora je aplikace dostupná na adrese:
Některé moduly mEvent použité na Invex Foru 2010:
Můj rozvrh
Dynamický seznam událostí, který si organizují sami účastníci: přidávají si do něj přednášky, které hodlají navštívit, stánky vystavovatelů, zobrazují se zde i domluvené schůzky.
Katalog vystavovatelů a partnerů
Každý vystavovatel má v katalogu zřízen svůj vlastní profil: účastníci Invex Fora se dozví všechny důležité informace.
Seznam účastníků
Networking probíhá mezi všemi účastníky: mohou si navzájem zasílat zprávy a sjednávat schůzky.
Centrum schůzek
Přes tento modul může kdokoliv z návštěvníků kohokoliv pozvat na schůzku: jiného účastníka nebo třeba zástupce vystavovatele či partnera konference. Okamžitě vidí volný čas, který má pro schůzky vyhrazen.
Zprávy
Fungují podobně jako SMS. Jde o interní modul, a tak účastníci pro vzájemnou komunikaci nemusí sdílet citlivá data v podobně telefonních čísel nebo emailů.