Strategie Intelu na ICC v Praze

11. 5. 2010. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: )
Společnost Intel uspořádala svoji jarní konferenci ICC, na které představila svoje vize a novinky. Kromě připomenutí výhod nové architektury Core a jejích tří řad Core i3, i5 a i7 přednášející zdůraznili technologii Intel VPro a možnosti MSP.
Předsálí na konferenci Intel ICC v Top Hotelu Praha

Společnost Intel uspořádala svoji jarní konferenci ICC, na které představila svoje vize a novinky. Kromě připomenutí výhod nové architektury Core a jejích tří řad Core i3, i5 a i7 přednášející zdůraznili technologii Intel VPro a možnosti MSP (Managed Services Provider). Strategií Intelu je nadále tlačit na globální prosazování PC, založit architekturu Intel (IA) jako základní stavební blok pro internetový cloud a datová centra a pracovat na rozšíření IA do tří souvisejících tržních segmentů:

  • * dodat vysoký objem koncových zařízení a smartphonů do roku 2010
  • * urychlit transformaci tzv. zabudovaných systémů na IA,
  • * vyhrát boj o „obývací pokoj“ zaplněný spotřební elektronikou.

Intel zároveň představí několik programů namířených jak na spotřebitele, tak na trh SMB (malých až středně velkých podniků). Pokud jde o blízkou budoucnost, počet PC a notebooků v oblasti EMEA, kam spadají i Česká a Slovenská republika, se během čtyř let zdvojnásobí. Jako příležitosti pro (partnerský) prodej Intel určil nedávno uvedené procesory Core i3, i5 a i7, serverové procesory Xeon s hlavním argumentem zvýšení výkonu a až 90% snížením spotřeby elektrické energie, disky SSD pro jejich rychlost a základní desky pro stolní počítače. Intel rovněž podpoří prodejní kanál, a to všechny produkty včetně tzv. brandovaných systémů, s počátečním zaměřením na notebooky s novými procesory architektury Core. „Prodejní kanál je pro Intel zákazníkem číslo jedna,“ prohlásil na závěr své úvodní přednášky Tomek Klekowski z Polska.