Strategické a personální změny v divizi DataGuard
Společnost se rozhodla, že prvního ledna 2014 opustí dlouholetý status distributora produktů Kaspersky. Spolupráce obou společností dále pokračuje na nejvyšší úrovni možného partnerství – PCS DataGuard je jediným Platinum partnerem Kaspersky. „Tato změna nám umožní soustředit se na primární cíl divize DataGuard, což je poskytování produktů a především služeb koncovým zákazníkům v segmentu velkých a středních společností. Mnohem lépe tak využijeme dlouholeté zkušenosti našeho technického týmu, které jako přidanou hodnotu oceňují všichni naši zákazníci,“ řekl Aleš Pikora, ředitel divize DataGuard.
K dalším plánovaným změnám dochází v personální oblasti, a to v návaznosti na odchod marketingové manažerky PCS Group, Evy Možné, k 31. prosinci 2013. Od března 2014 se vrátí zpět do divize DataGuard na pozici marketingové manažerky, Radka Svojanovská, která se vrátila z mateřské dovolené. Svojanovská bude zodpovědná za chod a koordinaci marketingových a PR aktivit této divize.
Zatím poslední novinkou je spuštění nových webových stránek divize DataGuard, potažmo celé skupiny PCS, které prošly komplexním redesignem. Cílem bylo poskytnout návštěvníkům stránek přehledné kompletní informace o skupině PCS a jejích jednotlivých divizích a zlepšení orientace v souvislosti s širokou nabídkou služeb a produktů.