Staňte se partnery Kaspersky Lab, získejte řadu výhod a vydělejte více

7. 12. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
PR článek – Pokud se stanete partnery společnosti Kaspersky Lab, získáte řadu výhod pro své podnikání. Kromě možnosti prodávat širokou nabídku oceňovaných B2B produktů získáte zajímavé marže a další bonusy, přístup ke školením v češtině, marketingovou podporu a další benefity.

Kaspersky Lab je jednou z nejrychleji rostoucích firem zabývajících se kybernetickou bezpečností a vůbec největší, která je v soukromém vlastnictví. Společnost celosvětově zaměstnává přes 3 000 odborníků a její příjmy v roce 2014 činily 711 milionů dolarů. V současnosti má Kaspersky Lab 400 milionů uživatelů a 270 tisíc podnikových klientů.

Společnost Kaspersky Lab prodává výhradně prostřednictvím partnerské prodejní sítě, což vám, partnerům, přináší řadu výhod a benefitů.

Partnerský program

Partneři zaregistrovaní v partnerském programu získávají automaticky přístup k řadě výhod. Registrace je nezávazná a umožňuje si vše vyzkoušet na vlastní kůži. Pokud se vám bude dařit, můžete růst a postupovat na vyšší úrovně partnerství (ke kterým se váží další výhody a bonusy).

A jaké výhody partnerský program přináší? Jde zejména o zajímavé marže, bonusy a slevy, přístup ke školením v českém jazyce, marketingovou podporu či přístup k technickým a prodejním informacím (žhavou novinkou je také bezplatně poskytovaná technická podpora u distributora AT Computers).

Součástí partnerského programu je také možnost registrace obchodních případů nebo evidence starších prodejů včetně informací o končících licencích. Partnerská zóna se navíc neustále vyvíjí a přibývají zde další materiály a školení.

Úrovně partnerství

Registered Partners – jde o výchozí úroveň partnerství s přístupem k základním výhodám a možností komunikace se společností Kaspersky Lab.

Silver Partners – jde o vyšší úroveň s přístupem k širší nabídce zdrojů a dalším užitečným prodejním nástrojům.

Gold Partners – jde o třetí úroveň partnerství, která poskytuje širokou podporu. Partneři získávají výhody, jako je speciální logo nebo priorita v marketingovém plánování. Partneři jsou zároveň zařazeni do věrnostního programu, který je dalším benefitem. Informace o Gold Partnerech jsou navíc zveřejněny na českých webových stránkách společnosti Kaspersky Lab, aby vás mohli zákazníci snadněji vyhledat.

Platinum Partners – jde o nejvyšší úroveň partnerství, která přináší maximální podporu v oblasti prodejní, marketingové i technické. Partneři na této úrovni jsou považováni za ověřené poradce.

Produktové portfolio

Společnost Kaspersky Lab nabízí široké portfolio produktů pro firemní uživatele.

Pro zákazníky z řad SMB má Kaspersky Lab v nabídce software Kaspersky Small Office Security 4 a Kaspersky Total Security multi-device.

Firemním zákazníkům Kaspersky Lab přináší řešení, jako jsou Endpoint Security for Business, Total Security for Business či Targeted Security Solutions, které umožňují řešení přizpůsobit na míru individuálním potřebám zákazníka.

Dále nabídku společnosti Kaspersky Lab doplňují produkty pro zabezpečení mobilních zařízení, ochranu kritické infrastruktury, správu koncových bodů, zabezpečení virtualizace či vícevrstvou ochranu internetového a mobilního bankovnictví.

Aktuální promoakce

Díky právě probíhajícímu motivačnímu programu na podporu prodeje řešení Kaspersky Small Office Security 4 CZ (KSOS) získáte poukázky Tesco v hodnotě 2 500 korun při prodeji produktů nad 25000 korun nebo poukázky Tesco v hodnotě 5 000 korun při prodeji produktů nad 50 000 korun.

V další prodejní akci pak Kaspersky Lab k vybraným produktům nabízí rok ochrany zdarma. Akce se vztahuje na produkty Kaspersky Small Office Security 4, Kaspersky Endpoint Security for Business ve verzích Core a Select a Kaspersky Security for Mail Server. Podrobnosti získáte zde.

Nejméně do konce roku pak výrobce nabízí marži 35 % na celé své portfolio.

Štítky: 

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více