Spuštěn zákaznický portál O2 Extra
Vstupenky na koncerty a zápasy O2 ELH rozšíří plnohodnotná SMS a MMS brána, pohodlný nákup v síti TICKETPRO, zálohování paměti mobilního telefonu a další odměny.
Zatímco předchozí zákaznický program Benefit se zaměřoval pouze na mobilní zákazníky, O2 Extra odměňuje všechny rezidentní zákazníky – ať už volají z pevné nebo z mobilu, brouzdají po internetu nebo sledují O2 TV. Jeden zákazník si může dohromady registrovat jak pevné, tak mobilní číslo a přidat se tak k už bezmála půl milionu stávajících členů.
Odměny O2 Extra
Jednou z nových odměn je plnohodnotná SMS a MMS brána, která zákazníkům O2 umožní pohodlné rozesílání zpráv zdarma do sítě O2. V závislosti na typu členství obdrží každý týden člen programu až 100 SMS a 100 MMS zpráv zdarma. Ostatní zprávy budou zpoplatněny jednotnou sazbou. Brána umožňuje posílat zprávy o délce až 760 znaků, neobsahuje reklamu a nabízí další užitečné funkcionality, jako např. využívání kontaktů zálohovaných přes O2 Zálohu.
Další změnou, kterou uvítají zejména příznivci kultury a umění, je možnost zvýhodněného nákupu vstupenek na vybrané akce prodávaných síti TICKETPRO přímo z portálu O2 Extra.
Zlevněné vstupenky na koncerty v O2 areně, stejně jako lístky zdarma na zápasy O2 Extraligy zůstávají i nadále samozřejmostí.
Aktuální zimní slevy a výhody mohou členové O2 Extra využívat například i díky partnerství se společností Snowhill. Radost jim určitě udělá až 30 % sleva na permanentku ve všech skiareálech Snowhill, slevy na skibus, půjčovny vybavení, lyžařskou školu, nebo možnost zdarma si vetřech lokalitách vyzkoušet novinku letošní sezony – slalom s profesionální časomírou.
Praktickou odměnu pro členy O2 Extra představuje možnost nechat si bezplatně zálohovat kontakty ze svého telefonu. „Stačí disponovat mobilním telefonem s připojením k internetu a počítačem. Své informace bezpečně uložíte na servery Telefónica O2 a budou dostupné zkteréhokoliv počítače s připojením k internetu,“ vysvětluje Rudolf Javořík, vedoucí pro věrnostní programy společnosti Telefónica O2.
Do programu O2 Extra se nově mohou zaregistrovat i zákazníci konkurenčních operátorů a vyzkoušet si některé z výhod. Pro ně je určena skupina s názvem Blue. Skupiny, do kterých jsou začleněni zákazníci O2, jsou rozděleny na Silver a VIP. Členství ve skupině je závislé na průměrné útratě za určité časové období. Více o podmínkách registrace a členství na www.o2extra.cz.
Nová podoba portálu
V neposlední řadě prošel výrazným rozvojem i samotný portál www.o2extra.cz a to nejen změnou grafické podoby a optimalizací struktury. Hlavním přínosem pro uživatele je propojení řady externích systému do jednotného rozhraní a možnost jeho personifikace, což zásadně usnadňuje navigaci v široké nabídce služeb portálu. Portál je nyní i více interaktivní, nabízí například možnost sdílení obsahu přes komunitní sítě typu Facebook. „Kdokoliv navštíví stránky www.o2extra.cz, uvidí všechny výhody, které program nabízí, ale teprve po přihlášení či registraci se objeví jeho personalizovaná nabídka odměn,“ upřesňuje Zdeněk Mikeš, vedoucí projektu O2 Extra.
Technologické řešení portálu realizovala společnost Et netera. Nové služby SMS a MMS brány i prostředí pro zálohování kontaktů z mobilních telefonů dodala společnost Ness, globální poskytovatel komplexních řešení a služeb v oblasti informačních technologií. Grafickou podobu portálu zpracovala splečnost Motion Media.