Spolupráce firem Logica a Microsoft

18. 3. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Logica)
Logica rozšířila dosavadní spolupráci s Microsoftem. Hlavním cílem je s vyžitím nástrojů Business Intelligence (BI) pomoci klientům přeměnit velké objemy dat v konkurenční výhodu.

V podmínkách současného rychle se měnícího trhu, kdy firmy musejí být schopny okamžitých reakcí, roste význam analýzy dat. Uplatnění najde v nepřeberném množství situací, např. při předpovědích chování zákazníků, odhalování podvodů nebo zpracování velkého množství dat generovaných ze senzorů. Okolo 80 procent dat se dnes vyskytuje v nestrukturované podobě a jejich celkový objem se navíc zdvojnásobuje zhruba každé tři roky. Za této situace nejsou tradiční aplikace datových skladů ani analytické nástroje a systémy BI dostatečně účinné.

Společnost Logica se stala klíčovým partnerem Microsoftu pro nový produkt Microsoft SQL Server 2012, který představuje vhodný základ pro moderní řešení BI i datových skladů, neboť nabízí nástroje pro zpracování velkých objemů dat. Microsoft pomocí nového produktu dále upevnil své postavení v oblasti datových skladů, BI a aplikací pro řízení výkonnosti (performance management).

Data sama o sobě nezajistí růst podnikání klientů. Teprve na základě jejich zpracování a vyhodnocení je pro firmu možné vyvodit závěry směřující k poskytování kvalitnějších služeb či zvyšování ziskovosti podnikání. Spotřebitelé dnes provádějí celou řadu aktivit, jsou zapojeni do sociálních sítí, čtou a píšou blogy, používají servery zaměřené na srovnávání výrobků, sledují internetová videa, vyhledávají informace o produktech i značkách a sledují jejich hodnocení. Aby byly firmy schopny toto využít, musí je umět zachytit, a získat tak přehled o chování uživatelů a informace o jejich vnímání značky i dalších preferencích. Tyto „stopy“ extrahované z prostředí Internetu je potřeba kombinovat s informacemi z vnitropodnikových zdrojů, jako jsou systémy CRM, ERP, intranet, data o návštěvnosti vlastního webu či údaje z dalších systémů. Technologie Microsoftu pro zpracování velkých objemů dat v tomto ohledu velmi dobře zapadají do celkové strategie společnosti Logica zvané Applied Customer Insight. Spolupráce obou společností zákazníkům umožní získat řadu benefitů, především vyšší výkon, rychlé nasazení, nižší riziko a nižší celkové náklady na vlastnictví, než je obvyklé u konkurenčních produktů.

Amanda Mesler, výkonná ředitelka divize Business Consulting ve společnosti Logica, k uzavřenému partnerství uvedla: „Jsme potěšeni, že naše strategické partnerství se společností Microsoft vstoupilo do další fáze. Pokud si dnes firmy chtějí udržet konkurenceschopnost, potřebují přístup ke správným informacím ve správný čas a navíc musejí mít tyto informace v takové formě, aby na jejich základě šlo činit kvalifikovaná rozhodnutí. Naše znalost fungování řady průmyslových odvětví i typová řešení Business Intelligence v kombinaci technologickou infrastrukturou Microsoft pro datové sklady a zpracování dat umožní zákazníkům získat z velkých objemů dat tu největší hodnotu.“

Tomáš Rychlý, systémový architekt ze společnosti Logica v regionu střední a východní Evropy (CEE) doplnil: „V rámci regionu CEE jsme díky novým pokročilým vlastnostem SQL Serveru 2012 schopni zákazníkům nabídnout BI řešení i pro nejkritičtější aplikace a posunout zpřístupnění a zpracování analytických dat mimo oddělení IT. Důležitým aspektem je také možnost migrace nebo integrace s cloudovým řešením.“

Štítky: 

Podobné články

CGI dokončila odkup Logiky

23. 8. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: CGI)
Společnost CGI Group, poskytovatel informačních technologií a služeb v oblasti obchodních procesů, dokončila akvizici společnosti Logica. Vznikla tak organizace se 72 000 pracovníky ve více než 40 zemích. Čtěte více