Společnost Wrike si pro svojí sedmou pobočku vybrala Prahu
Nová pobočka bude také fungovat jako středoevropský hub pro rychle rostoucí tým zajišťující výzkum a vývoj.Pobočka dále poskytne klientům z celého světa vysokou kvalitu služeb v oblasti obchodu, zákaznického servisu i podpory. Společnost nedávno oznámila i otevření pobočky v Tokiu, což znamená, že Wrike má v současné době sedm poboček v šesti státech světa.
„Tento rok je pro Wrike opravdu významným. Otevřeli jsme nové pobočky v Praze a Tokyu a naše platforma získala skvělá vylepšení,” řekl Andrew Filev, zakladatel a CEO, Wrike. „Jsme opravdu rádi, že konečně otevíráme pobočku ve střední Evropě a že tak budeme moct lépe využít talentované mladé lidi z mnoha univerzit v České republice a okolních státech. Určitě pro ně v naší pražské pobočce vzniknou zajímavé pracovní příležitosti. Náš pražský tým budeme postupně doplňovat, abychom byli schopni zákazníkům poskytnout opravdu kvalitní zákaznický servis a přicházet s dalšími vylepšeními platformy.”
Wrike je platforma pro řízení společné práce, kterou lze snadno nastavit a konfigurovat ji na jakýkoliv pracovní styl a nebo pracovní proces napříč týmy, odděleními a systémy. Doplňuje celý systém spolupráce na cloudu a umožňuje týmům mít svojí práci v digitálním prostředí vždy pod kontrolou a soustředit se na to, co je důležité.
V letech 2014 až 2017 zvýšil Wrike svou globální zákaznickou základnu o 443%, včetně klíčových zákazníků jako Airbnb, Delonghi Group, Bonnier, Sotheby´s a mnoha dalších. Společnosti se díky rychlému růstu (539%) dostala na seznamu Deloitte Fast 500. Podle zakladatele Andrewa Fileva je hlavním důvodem komplexnost platformy a toho, jakým způsobem mění práci týmů. „Naše řešení transformuje způsob jakým je práce vykonávána. Automatizuje práci a pracovní postupy, které se opakují, a to napříč týmy, odděleními a systémy, vyvažuje konzistenci s agilitou, maximalizuje využití talentu pomocí efektivního využívaní zdrojů. Umožňuje také maximální integraci s potřebnými nástroji od Adobe Creative Cloud až po Salesforce a NetSuite. Systém také identifikuje rizika dříve, než se z nich stanou problémy, zvyšuje efektivitu a procesní schopnosti organizace pro lepší zkušenosti klientů,” řekl Andrew Filev.
Souběžně s otevřením nové pobočky společnost vyhlásila výsledky soutěže pro vývojáře, designéry a produktové manažery, Work, Unleashed 2019. Cílem soutěže bylo získat nápady na vylepšení uživatelského zážitku při používání platformy a vylepšení jejích funkcí v souladu s celkovou filosofií společnosti Wrike, pomoci zajistit lepší spolupráci uvnitř společností a zvýšit produktivitu týmů. Společnost Wrike rozdělila mezi tři vítězné týmy více než 40 000 amerických dolarů.
Vítězové soutěže Work, Unleashed:
1. místo:
Tým WrikeMeeting; Projekt: WrikeMeeting
Aplikace, která v průběhu schůzek vytváří úkoly a zadává je s pomocí jednoduchého kliknutí nebo hlasového pokynu.
2. místo
Tým Tensy; Projekt: exTensy
Rozšíření pro Google Chrome, které umožňuje lepší spolupráci s pomocí webRTC videochatu přímo v platformě Wrike.
3. místo:
Tým Boars; Projekt: Wrike Google Assistant
Hlasový asistent, který umožňuje snadné vytváření úkolů a flexibilní interakci s platformou Wrike.
„Rozhodování nebylo snadné, ale jsme rádi, že můžeme oznámit vítěze soutěže Work, Unleashed,” řekla ředitelka společnosti pro Evropu, Asii a Tichomoří Patricia DuChene. „Šlo o první takovou soutěž, kterou naše společnost pořádala a jsme velmi spokojeni s návrhy, které jsme dostali. Nápady všech týmů, které byly vybrány do finále, potvrzují, že jsme si Prahu a střední Evropu vybrali správně jako místo pro naší novou kancelář. Těšíme se na to, že zde vybudujeme skvělý R&D tým.”