Společnost IFS aktualizovala sadu Enterprise Service Management
Aktuální verze řešení IFS Field Service Management se dočkala následujících vylepšení:
Microsoft Azure – Sada IFS Field Service Management (FSM) se nyní spouští nativně na platformě Microsoft Azure, což zákazníkům umožňuje dynamicky škálovat systémové zdroje v závislosti na aktuálním využití systému. V současnosti je řešení k dispozici jako IFC Cloud, tedy řešení IaaS (Infrastructure-as-a-Service), později v letošním roce bude k dispozici i v IFS Managed Cloud také jako řízená cloudová služba vyžadující menší IT podporu zákazníků.
Mobilita – Společnost IFS investovala do mobilních technologií. S podporou lokalizace GPS systém nyní umožňuje automatický výpočet očekávaného příjezdu. Do systému lze z mobilních přístrojů vkládat i editovat video a fotografie. Oproti předešlé verzi se o 92 % snížil čas potřebný k synchronizaci dat mezi mobilními zařízeními a servery.
Oznamovací systém – V laboratořích IFS Labs byl vyvinut systém, který u klienta na platformě Android podporuje zobrazování upozornění v oznamovací liště. Uživatelé tak získávají přehled o klíčových událostech a přímo z oznamovacího rozhraní na ně mohou reagovat (např. přijímat nebo odmítat úkoly). Notifikace se mohou zobrazovat také na přenosné elektronice se systémem Android, jako je zařízení Samsung Gear a další chytré hodinky.
Knowledge management – Sada IFS FSM při zadání informace zákazníkem nebo zákaznickým servisem automaticky doporučuje řešení problému. Systém nabízí hodnocení uživatelů a údaje o využívání. Na mobilních zařízeních jsou k dispozici dodatečné informace (připojené soubory – odpovědi na nejčastější otázky, produktové manuály apod.). Funkce knowledge managementu jsou lépe dostupné pro zaměstnance v call centrech a terénní pracovníky.
K dispozici je i nová verze řešení IFS Mobile Workforce Management