Sony má nový slogan make.believe
Slogan „make.believe“ sjednotí komunikaci společnosti Sony Group od elektroniky, her, filmů a hudby, až po mobilní telefony a síťové služby.
„V naší snaze o transformaci značky Sony je jednotná podoba image důležitější než kdy dříve,“ řekl v rámci světového veletrhu spotřební elektroniky IFA Sir Howard Stringer, předseda správní rady a generální ředitel Sony Corporation. „Kromě nového impulzu k inovaci, chceme filozofií „make.believe“ pozvat spotřebitele celého světa do rodiny Sony.“
„Believe“ (věřit) vyjadřuje sílu inspirace a „make“ (tvořit) znamená realizaci této inspirace v podobě našich produktů. Tečka („dot“) uprostřed je místem, kde se tyto dva pojmy setkávají.
Fujio Nishida, prezident Sony Europe, komentuje význam nové filozofie pro Evropu takto: „Klíčové je, jak se slogan „make.believe“ projeví ve skutečné nabídce našich produktů a služeb. Koncept „make.believe“ je symbolem ducha značky Sony, symbolem tradice a širokých možností na poli zábavy.“