SkyVera je nyní Veracomp

2. 9. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Veracomp)
Zapomeňte na SkyVeru, je tu Veracomp. Společnost působící na českém a slovenském trhu po vzoru své polské matky přistoupila ke změně názvu a loga.

Jedna z největších společností specializujících se na IT bezpečnost a telekomunikační řešení v České a Slovenské republice SkyVera změnila svůj obchodní název na Veracomp podle své mateřské firmy, jež je největším VAD na polském trhu a jednou z největších distribučních společností ve střední a východní Evropě vůbec.

Tímto krokem se do skupiny Veracomp plně začleňuje a nyní má za cíl stát se v příštích letech jedničkou na českém trhu.

„To, že jsme se rozhodli změnit jméno a převzít značku Veracomp určitě nebyla náhlá záležitost. Naopak, museli jsme tvrdě pracovat, abychom si začlenění do skupiny zasloužili,” komentuje významný milník v historii společnosti SkyVera generální ředitel Petr Janda. „Od počátku jsme se museli držet na svých vlastních nohách a ačkoliv se nám vždy dostalo podpory od mateřské firmy, obhájit svoji pozici na trhu rozhodně nebylo jednoduché,” dodává Janda.

Veracomp očekává v příštích letech rychlejší růst


Společnost SkyVera/Veracomp působí na českém trhu téměř pět let. Za dobu působení se etablovala jako firma s individuálním přístupem jak ke klientům a partnerům, tak k vlastním zaměstnancům. To vystihuje i nový design, který se změnou jména přichází a je jednotný pro celou skupinu.

„Nové logo symbolizuje dlaně spojené do kruhu ukazující na střed – společný cíl. Také vystihuje spolupráci mezi distributorem a partnery,” komentuje nový firemní vizuál ředitel Janda.

Stoprocentní začlenění do skupiny Veracomp je pro společnost hnacím motorem k dalšímu růstu. „Být nejlepší není přehnaná ambice, měla by se o to snažit každá společnost,” uzavírá Janda.