Samsung spustil českou B2B divizi
Kromě existujících produktů chce Samsung uvést i nové portfolio velkoformátových displejů a tiskáren s cloudovým řešením. Firemní zákazníci se postupně dočkají i B2B monitorů, notebooků a celé řady dalších mobilních zařízení.
„Na tuzemském trhu se nechceme nadále zaměřovat pouze na B2C segment, vidíme velký potenciál právě v oblasti B2B, kam začínáme směřovat i naše aktivity. Chceme oslovit zejména firemní klientelu z oblasti telekomunikací a médií, bank a pojišťoven, průmyslu a utilit, ale i státní správu,“ uvedl Pavel Novotný, Senior Manažer oddělení B2B.
Na setkání Samsing Inspiring Solutions byla k vidění celá řada B2B výrobků – včetně nejnovějších ultrabooků, manažerských smartphonů řady Beam s funkcí promítání a nových tabletů pro využití ve zdravotnictví a také školní výuku.
Zaměření na cloud
Hlavní pozornost však zůstala soustředěna na řešení v oblasti virtualizace – cloudových, bezpečnostních a tiskových řešení. Samsung proto uzavřel partnerství se společností Citrix a společně nabízejí řešení pro bezpečný mobilní přístup zaměstnanců k firemním desktopům a aplikacím ze smartphonů a tabletů. Kupříkladu tisk nebo skenování dokumentu na firemní tiskárně tak lze pomocí mobilního telefonu spustit odkudkoli.
Virtualizace desktopů s LCD monitory Samsung s integrovanou PC-over-IP technologií zase poskytují klientovi All-In-One řešení pro VMware virtualizaci desktopů nebo výkonné PC-over-IP hardwarové pracovní stanice – klávesnice, myš, síťový kabel, USB a audio zařízení se připojují přímo do monitoru. Tyto Plug-and-play pracovní stanoviště nemají žádné CPU, operační systém, ovladače zařízení nebo antivirus - díky tomu prakticky eliminují údržbu desktopů.
Displeje pro Digital Signage
Velkým tématem byly i nové LFD – Large Format Display – velkoformátové displeje s řešením MagicInfo, které najde využití zejména v reklamním segmentu. Nové displeje vydrží v provozu až 24 hodin a stávají se tak mimořádně zajímavou komoditou v oblasti Digital Signage.
"Speciální řešení v oblasti displejů vám přináší možnosti využít propagaci Vaší společnosti interaktivními hrami, Digital Signage – SW pro správu obsahu a HTV – hotelové televize nejen pro hotely, ale pro prostory, kde je nutné mít v dlouhém provozu TV,“ upřesnil Pavel Novotný.
V okolních zemích, zejména v Německu, patří Samsung mezi lídry B2B trhu. Jeho vstup na český a slovenský trh v této oblasti proto bude jednou z nejvýznamnějších událostí tohoto roku.