Samsung je v segmentu TV světovým lídrem již 15 let, loni získal téměř třetinu trhu
Za čtvrté čtvrtletí roku 2020 podíl Samsung na globálních výnosech z prodeje televizorů činil 31,8 %.
Nejnovější data zveřejnila agentura Omdia 23. února 2021. Samsung si dlouhodobě a nepřetržitě udržuje také první místo v prodeji televizorů rovněž v Česku (od roku 2007) a na Slovensku (od roku 2006).
Růst společnosti Samsung v oblasti zobrazovacích zařízení odráží její závazek zajistit divákům co nejprémiovější zážitky při domácím sledování video obsahu, čemuž slouží stále se rozrůstající portfolio QLED televizorů, ale i segment ultraširokých obrazovek s úhlopříčkami nad 75", v němž je Samsung lídrem, i zavedení a rozšiřování lifestylových modelů televizorů. Díky neustálé snaze Samsungu o inovace je možné rozšiřovat jeho portfolio špičkových televizorů o nové kategorie i produkty.
„Uživatelé využívají televizní obrazovky ke každodenní zábavě, spojení s blízkými, k práci, domácímu cvičení a mnoha dalším aktivitám. Zaznamenali jsme, jak se díky nim různé životní styly a každodenní rutina postupně vyvíjely a dokonce sblížily,“ řekl Jong-hee Han, prezident divize Visual Display Business ve společnosti Samsung Electronics. „Naděje, kterou vkládáme do naší vize a produktů, nás i nadále neuvěřitelně motivuje: to je věc, která vede naši neúnavnou snahu poskytovat špičkové inovace a nejlepší obrazový zážitek ve své třídě, který dokonale splňuje požadavky a potřeby dnešních spotřebitelů.“