Safetica 7 přináší řadu vylepšení
„Dlouhodobým cílem společnosti Safetica Technologies je, aby organizace mohly ochránit citlivá data snadno. Nová verze produktu proto přináší významný posun v jednoduchosti nasazení produktu a rychlosti, s jakou lze interní bezpečnost řešit. To znamená, že firmy všech velikostí mohou snadno zajistit, že důležité dokumenty zůstanou uvnitř organizace a nedostanou se ke konkurenci,“ uvedl Petr Žikeš, ředitel společnosti Safetica Technologies.
Safetica 7 přináší následující vylepšení:
1) Okamžitá ochrana dat (zabezpečení citlivých firemních dokumentů bez omezení provozu)
Sedmá verze Safetica přináší zejména usnadnění a zjednodušení procesu instalace. Instalace zároveň automaticky nakonfiguruje systém, takže po jejím dokončení aplikace může mnohem rychleji dodávat informace o běhu firmy. Výsledkem je přehled bezpečnostních rizik, která navíc mohou být zasílána jako automatické notifikace do e-mailu.
2) Zjednodušení analýzy bezpečnostních rizik a revize funkčnosti
Safetica 7 zavádí nový nástroj, resp. webovou konzoli „WebSafetica“, která umožňuje zjistit co se děje v organizaci. Je dostupná z každého prohlížeče komukoliv uvnitř firmy s přístupovými právy. Oproti tomu desktopová konzole je vhodná pro konfiguraci firemních bezpečnostních politik.
3) Multiplatformní bezpečnost (přehled o všech přístrojích na jediném místě)
Safetica 7 nově umožňuje správu i v operačním systému Windows 10. Plná podpora Safetica řešení je tedy na Windows od verze 7 až po nejnovější 10 a také na terminálových serverech, jako jsou Microsoft Terminal Server nebo Citrix XenApp. Mimo Windows je Safetica 7 nově dostupná také na mobilních platformách, jako je Android a iOS.
Mezi další vylepšení patří i rozšíření šifrování disků pomocí BitLocker, takže pokud dojde například ke ztrátě notebooku nebo USB flash disku, nikdo nepovolaný se nedostane k citlivým firemním dokumentům. Safetica 7 také automaticky zálohuje sbíraná data a má při nasazení zabudovanou ochranu před potenciálně nebezpečnými akcemi, tudíž nehrozí ztráta informací o běhu firmy.