Rychlejší a efektivnější Kentico 10 přichází

5. 12. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kentico Software)
Česká společnost Kentico Software představila nejnovější verzi svého softwaru pro tvorbu webových stránek a správu online marketingových kampaní. Nové funkce a vlastnosti se zaměřují především na zrychlení a usnadnění práce.

„Nejde nám o to, abychom náš produkt zaplavili co největším množstvím funkcí. Raději se chceme soustředit na pochopení toho, jak pracují digitální marketéři a poskytnout jim přesně takovou sadu nástrojů, která jim umožní být rychlejší a efektivnější. Díky tomu je Kentico 10 velmi čistá a elegantní platforma vhodná pro weby a marketing středních i velkých firem,“ vysvětlil Karol Jarkovský, produktový ředitel Kentico Software.

Jaké jsou hlavní novinky a na co se Kentico 10 soustředí?

Produktivita

Kentico strávilo měsíce pozorováním práce digitálních marketérů a získané poznatky zapracovalo do produktu Kentico 10. Nově jim tak umožňuje řídit online kampaně z jednoho místa – od návrhu, přes spuštění až po jejich vyhodnocení.

Responsive Images Management je nástroj, který zaručí, že se každý obrázek na webu uživatelům zobrazí správně a přizpůsobí se jejich obrazovce, ať už si ho prohlíží na notebooku, tabletu nebo chytrém telefonu.

Kontext

Kentico umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat chování návštěvníků webu. V Kentico 10 lze nově pozorovat, jak se jediný zákazník chová ve všech částech webu a lépe tak poznat širší kontext jeho chování.

Díky nástroji Campaign Journey mohou marketéři sledovat interakce návštěvníků během předem nastavené cesty k nákupu. Kentico 10 nově obsahuje možnost flexibilních kampaní, díky které lze jednoduše změnit atributy běžící kampaně bez ztráty nashromážděných dat.

S Kentico 10 lze získaná marketingová data interpretovat a sdílet i s lidmi, kteří využívají jiný software. Kentico k tomu využilo strategické partnerství s Microsoftem a sdílení dat nyní umožňuje přes Power BI Email Marketing dashboard.

Výkon a škálovatelnost

Rychlost odezvy se zvýšila o 40 %. To znamená ještě rychlejší přípravu digitálních kampaní a rychlejší tvorbu webových stránek.

Kentico 10 nabízí desetinásobné zlepšení ve škálovatelnosti, zvládne zpracovat více než 100 milionů kontaktů a více než miliardu marketingových aktivit.

Technologie

Plně implementované MVC – ASP.Net Model View Controller (MVC) je framework, jehož obliba mezi vývojáři v současnosti roste zdaleka nejrychleji. Důvod je prostý, umožňuje vytvářet rychlejší a více škálovatelné weby. Kentico ho představilo už v poslední verzi svého softwaru, do produktu Kentico 10 ho již ale implementovalo plně – s využitím pro e-commerce i digitální marketing. Díky dvojité REST API lze Kentico 10 využít pro tvorbu obsahu nejen na webové stránky, ale také pro mobilní aplikace.

Jednou z velkých výzev pro digitální agentury je to, že každý vývojář v podstatě pracuje na samostatné a oddělené instanci systémového prostředí. Na konci dne se ale musí o výsledky práce podělit se zbytkem týmu. Průběžná integrace je nástroj, který toto umožňuje. V Kentico 10 je plně rozvinutý a podporuje všechny typy objektů v systému. Díky němu můžete rychle a jednoduše jednotlivé objekty přesunovat mezi prostředími jednotlivých vývojářů.

Díky zmíněným novinkám je Kentico 10 ještě vhodnější pro velké vícejazyčné weby a mezinárodní digitální marketingové kampaně. „Díky nové verzi našeho softwaru, novým službám a našemu nedávnému zařazení do Gartner Magic Quadrant for Web Content Management věřím, že náš software bude zajímavý pro ještě více opravdu velkých mezinárodních společností. Už teď Kentico využívá skoro 15 % z 500 největších firem světa. Věřím, že toto číslo nyní ještě poroste,“ uvedl Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software.

Štítky: 

Podobné články

Brněnské Kentico získalo zahraniční kapitál a odděluje Kontent.ai

21. 7. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kentico)
Brněnská společnost Kentico, která se specializuje na vývoj softwaru pro správu obsahu (CMS), získává zahraniční kapitál ve výši až 1,5 miliardy korun. Investiční skupina Expedition Growth Capital posílá do nově oddělené společnosti Kontent.ai zhruba miliardu korun, další půl miliardy pak do roka může zamířit i do původního Kentica. Čtěte více
Michal Minarovič, business development director v NetDirectu

NetDirect: Michal Minarovič

6. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: NetDirect)
Dlouholetý obchodní ředitel společnosti Kentico Software Michal Minarovič (38) je novou posilou společnosti NetDirect, která patří mezi největší výrobce e-shopů v ČR. V nově vytvořené pozici Business Development Director má na starosti především vstup firmy na nové trhy. Čtěte více
Bart Omlo, obchodní ředitel pro region EMEA v Kentico Software

Kentico Software: Bart Omlo

7. 3. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kentico Software)
Na pozici obchodního ředitele pro region EMEA české IT společnosti Kentico Software nastoupil Bart Omlo (40). Na starost má rozvoj obchodu na svěřených trzích a vedení obchodních týmů Kentico v České republice, ve Velké Británii a v Nizozemí. Čtěte více

Infografika: Každý třetí Evropan plánuje pořízení chytrých hodinek

8. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kentico Software)
Ačkoli chytré hodinky dosud vlastní pouze necelá desetina Evropanů, zájem o ně neustále roste. V budoucnu si je chystá pořídit 33 % obyvatel Evropy, bezmála čtvrtina pak dokonce již letos. Čtěte více