Restrukturalizace Komixu dokončena
Ke změně identity se společnost Komix rozhodla po 20 letech své působnosti a chce jí vyjádřit své vize a pohled do budoucnosti v oblasti informačních technologií. „Softwarové aplikace stále více určují podobu světa, ve kterém žijeme, a utvářejí novou podobu oborů jako je doprava, zdravotnictví, energetika, veřejná správa. A to nemluvím třeba o telekomunikacích, finančním sektoru či zábavním průmyslu, ty totiž razantní proměnou prošly už dávno. Cílem společnosti Komix je poskytovat taková řešení a služby, které lidem umožní držet krok s rychle se měnícím světem, usnadní jim život, zefektivní jejich práci a společnostem poskytnou dlouhodobou konkurenční výhodu,“ řekl Tomáš Rutrle, ředitel společnosti Komix.
Nová image společnosti Komix je založena na využití prvků infografiky. „Současným světem hýbe nepředstavitelné množství nejrůznějších informací. Každým dnem se jejich počet zvyšuje – přibývají nové, stávající se mění, aktualizují. Infografika patří k moderním nástrojům komunikace a umožňuje rychle a snadno vstřebat velké množství informací,“ popisuje nový koncept grafické komunikace Rutrle.
Přeměna image společnosti prochází napříč všemi prvky vizuální komunikace - od nového loga, přes změnu podoby produktových letáků, tiskových materiálů, prezentací, vizitek, inzerce až po nový vzhled firemní webové prezentace. Webové stránky mají nyní nový atraktivní vzhled a jsou koncipovány tak, aby byly co nejpřehlednější a umožňovaly jak stávajícím tak potenciálním zákazníkům rychlou orientaci v nabídce řešení a služeb společnosti.