Red Hat rozšířil partnerský program: Změní pravidla hry pro AI a virtualizaci v regionu

12. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Začátkem letošního roku Red Hat oznámil, že pracuje na transformaci globální partnerské spolupráce a nabídne partnerům jednodušší procesy, možnost volby a flexibilitu v návrzích řešení pro koncové zákazníky. Nyní již známe konkrétnější podobu přijatých změn i novinky v partnerském programu a příležitosti, které českým a slovenským partnerům nabízí.
Zdeňka Van der Zwan, country manažerka Red Hatu v České republice a na Slovensku

S nárůstem průmyslových trendů v oblastech, jako jsou umělá inteligence (AI), virtualizace a další, je nezbytná koordinovaná spolupráce mezi různými dodavateli technologií a poskytovateli řešení. „Pozorně sledujeme, jak tato dynamika trhu ovlivňuje partnery a zákazníky, abychom lépe pochopili, jak jim můžeme pomoci při zavádění ekosystémového přístupu k modernizaci IT,“ řekla Zdeňka Van der Zwan, country manažerka zodpovědná za rozvoj obchodních aktivit Red Hatu v České republice a na Slovensku, a představila novinky v partnerském programu a příležitosti, které českým a slovenským partnerům nabízí.

Tím hlavním, o co se partneři Red Hatu mohou opřít, je celosvětově standardizovaný partnerský program, který je základnou pro jednodušší a transparentnější transakce partnerů a který se řídí konzistentním systémem úrovní partnerství na základě zapojení, odborných znalostí a výkonnosti partnerů. Red Hat podporuje partnery i zjednodušenými pobídkami, které jsou použitelné pro všechny typy partnerů a které jim pomáhají budovat a zrychlovat jejich obchodní kanály. Třetím stavebním kamenem partnerské sítě Red Hatu je pokročilé digitální prostředí, které partnerům poskytuje jednotné nástroje a přístup k důležitým zdrojům prostřednictvím služby Red Hat Partner Connect.

„Všechny změny v partnerském programu umožní našim partnerům urychlit získávat nové příjmy, zapojit se do společných aktivit a omezit komplikace díky vylepšenému prostředí při prodeji, vytváření a správě řešení s produkty Red Hat,“ řekla Van der Zwan a představila konkrétní novinky.

Modulární design

Red Hat zavedl do svého programu modulární design, který partnerům umožňuje získávat body za konkrétní aktivity odpovídající jejich obchodním cílům. V prvních třech modulech Resell, Distribution a Sell Withsi partneři mohou sami vybírat aktivity podle svých obchodních priorit, což jim pomůže zrychlit obchodní růst a ziskovost. Modulární struktura programu navíc partnerům usnadňuje zapojení do cílených oblastí podnikání s Red Hatem, ať už se rozhodnou zapojit do jednoho nebo více modulů.

Uvedení modulů Resell, Distribution a Sell With položilo základy nového pojetí partnerského programu Red Hatu, přičemž ještě v průběhu tohoto roku a v dalších letech budou k dispozici nové moduly, které budou podporovat další partnerské aktivity v oblasti tvorby řešení, jejich prodeje i servisu.

Partnerské pobídky

Za body získané ve výše zmíněných modulech mohou partneři získat přístup k dalším výhodám, podpoře na míru a rozšířeným příležitostem, které budou odpovídat úrovni jejich zapojení. Během počátečního uvedení uplatňuje Red Hat pro partnery po celém světě standardizovaný proces registrace příležitostí, který jim umožňuje registrovat příležitosti k získání dalších slev a podpory. Kromě toho Red Hat vylepšil nástroje a procesy týkající se fondu pro rozvoj trhu (MDF, market development fund), aby partnerům usnadnil získávání dalších finančních prostředků na základě jejich aktivit v modulech. V průběhu roku bude Red Hat pokračovat v rozšiřování partnerských pobídek a výhod, aby pomohl posílit kriticky důležité oblasti partnerského ekosystému.

Digitalizace na podporu obchodních příležitostí

S cílem podpořit partnery při orientaci v nových modulech Resell, Distribution a Sell With, Red Hat vylepšil svůj portál Red Hat Partner Connect o nové rozhraní, které zjednodušuje interakce s uživateli a provádí partnery činnostmi v modulech. Díky těmto vylepšením partneři získají větší přehled o registraci svých obchodů a obchodních příležitostech, včetně podrobnějších přehledů výkonnosti a reportingu v reálném čase pro lepší správu příležitostí.

Začít můžete už dnes

Uvedením těchto nových partnerských modulů a výhod Red Hat vytváří jednotné prostředí pro globální partnerskou spolupráci založenou na možnosti volby a flexibilitě, s cílem přinášet přidanou hodnotu zákazníkům. Partneři mohou snadněji spolupracovat díky různým způsobům zapojení a získávat nové odměny prostřednictvím univerzálního bodového systému založeného na jejich aktivitě. Jak budou partneři postupovat jednotlivými moduly, transparentní struktura programu jim nabídne způsoby pro spolupráci, reporting v reálném čase a lepší přehled o obchodních příležitostech nejen s Red Hatem, ale i širším ekosystémem. Zapojit se partneři mohou okamžitě.

Podobné články

Ilustrační foto

SAP v Česku představil nové partnery pro cloud a spouští pilotní program

30. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP ČR)
Společnost SAP uzavřela strategická partnerství pro svá cloudová řešení s šesti novými dodavateli. Mezi ně patří Deep systems, Dytron, msg Plaut, NDC ICT Solutions, SoftwareOne a Trustsoft. Počet implementačních partnerů SAPu v ČR se tím rozšířil na více než čtyřicet firem. Společnost navíc spustila pilotní program pro partnery, do kterého se zapojily ACTUM Digital a Brighten Digital. Čtěte více

Schneider Electric rozšiřuje možnosti partnerského programu EcoXpert

22. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Schneider Electric)
Společnost Schneider Electric zavádí do svého partnerského programu EcoXpert pět nových certifikací. Prostřednictvím certifikací společnost partnerům a zákazníkům nabízí odborná školení v oblasti udržitelných datových center a kritické infrastruktury. Tímto krokem firma reaguje na rostoucí poptávku po specializovaných znalostech v tomto odvětví. Čtěte více

TD SYNNEX urychlí přístup partnerů k AI pomocí platformy IBM watsonx

27. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX spustila program IBMwatsonx Gold 100, jehož cílem je získat po celém světě 100 IBM partnerů a podpořit jejich růst až do úrovně Gold. Program přitom zahrnuje kombinaci moderních AI technologií, včetně platformy IBM watsonx, s expertními službami distributora. Čtěte více

HP ocenilo své nejlepší české servisní partnery

14. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
HP Inc. Česká republika vyhlásila vítěze prvního ročníku ocenění Customer Service Excellence 2024. Ohodnotila tak vysokou kvalitu služeb, které poskytují její autorizovaní servisní partneři. Mezi oceněné společnosti se řadí IMPROMAT – COMPUTER, XANADU, FS CODES, Aricoma Systems a Rexonix. Čtěte více