Realme se v ČR dostalo mezi pět nejprodávanějších značek mobilních telefonů
Pozici v TOP 5 si Realme stihlo vydobýt během necelého roku, na český trh vstoupilo oficiálně v dubnu 2020. Klíčovým faktorem neustálého růstu je orientace značky na produkci přístrojů, které udávají trendy a zároveň popularizují technologické novinky mezi nejširší veřejností. „V Realme se neustále snažíme v duchu sloganu Dare to Leap skokově posouvat hranice v oblasti inovací, designu a hodnoty produktu, a to jsou věci, se kterými se mladí lidé rádi ztotožňují,“ uvedl CEO společnosti Sky Li.
Globálně patří Realme podle studie Counterpoint mezi TOP 7 nejprodávanějších značek mobilních telefonů a zároveň bylo vyhlášeno nejrychleji rostoucí značkou smartphonů na světě za rok 2020 s meziročním růstem 65 %. V lednu 2020 působila značka v 35 zemích světa, během roku vstoupila úspěšně na dalších 26 trhů a počet svých uživatelů navýšila z 25 milionů na více než dvojnásobek.
Cílem Realme je nabízet špičkové technologie za přijatelnou cenu. Jako v případě 65W nabíječky, kterou se mohl pochlubit model Realme 7 Pro jako první telefon s cenovkou pod 300 eur. Realme je také propagátorem sítí 5G a tuto technologii zpřístupňuje všem uživatelům. S tímto cílem uvedla značka na trh model X50 5G, který jako první v této kategorii prolomil hranici 300 EUR, a poté také telefon Realme 7 5G, který byl ještě cenově výhodnější.
Za úspěchem značky stojí zejména produkty modelové řady 7, které byly v České republice představeny v druhé polovině loňského roku. Jde třeba o model vyšší střední třídy Realme 7 Pro s velmi rychlým nabíjením, herní telefon Realme 7i s 6 000mAh baterií nebo Realme 7 5G, který zpřístupňuje sítě páté generace široké veřejnosti.
Dalším důvodem impozantního úspěchu Realme je, že značka od základu inovovala marketing a komunikaci se zákazníky. Ve světě e-commerce, kam se vloni přesunula obrovská část prodejů, udržují zaměstnanci Realme vztah se svými komunitami, informují je o největších novinkách a snaží se sledovat jejich trendy. Firma také vylepšila své poprodejní služby, jako je prodloužení záruky, online podpora a kratší dodací lhůty.
Po všech úspěších, kterých mladá, ale odvážná firma během svého krátkého působení na českém trhu dosáhla, si Realme klade pro rok 2021 ještě vyšší cíle. Chce překonat své výsledky z loňského roku a dostat se mezi tři nejprodávanější značky v Česku. Sázet chce na své nové produkty pro 5G sítě a technologie spojené s umělou inteligencí, které paralelně vyvíjí. „Realme bude i nadále udávat technologické trendy. Bude nabízet moderní a neotřelý design. Letos navíc uvedeme na trh řadu chytrých výrobků spojujících internet věcí a umělou inteligenci, které spotřebitelům zlepší uživatelský komfort,“ uvedla marketingová manažerka značky Kateřina Vymazalová.