Produkty a služby Českých Radiokomunikací i u partnerů
Prodej produktů ČRa prostřednictvím partnerů startuje na začátku roku 2016 a je reakcí na zvyšující se požadavky klientů. Jeho cílem je vyhovět požadavkům stále rostoucího počtu klientů a nabídnout jim i další doprovodné služby nad rámec dosavadního portfolia ČRa.
ČRa zaznamenaly v posledních letech rostoucí zájem o využívání cloudu mezi českými firmami. Služby komerčních datových center se staly dostupnějšími mnohem většímu počtu společností, než tomu bylo v minulosti. Cílem spuštění partnerského prodeje je, aby ČRa dokázaly zpřístupnit produkty novým zákazníkům a nabídnout i další doplňkové služby ve spolupráci s partnery.
„Díky partnerskému prodeji budeme schopni nabídnout naše služby mnohem širšímu okruhu zákazníků a zároveň se budeme moci zaměřit na profesionální poradenství a propracovaná technická řešení, která připravujeme každému zákazníkovi individuálně. Kromě nového prodejního kanálu letos chystáme i novinku v podobě online kompetenčního centra, které by mělo shrnovat všechny důležité informace o tom, jak řešit interní IT prostřednictvím cloudu nebo datových center,“ vysvětlil Petr Sichrovský, obchodní ředitel ČRa.
Spolupráce s partnery bude obsahovat jak přeprodej či zprostředkování obchodu, tak i možnost kombinace produktů a služeb ČRa s vlastními službami partnerů. ČRa budou hledat další potenciální zájemce o partnerství, kteří by svým zákazníkům mohli nabízet prostředí nejmodernějšího datového centra a nejvýkonnějšího infrastrukturního cloudu v CR. Obraty obchodů v oblasti ICT v ČRa rychle rostou, v uplynulých letech zaznamenaly ČRa nárůst v oblasti cloudu a datových služeb o 400 %.