Proč fanoušci opouštějí firemní stránky na Facebooku
Výsledky průzkumu poukazujícího na fakt, že 30 procent uživatelů Facebooku považuje aktualizace z firemních stránek na Facebooku za nezajímavé.
„Od 1. 6. 2011 do 1. 9. 2011 jsme v ByznysWebu zjišťovali, proč se šedesát ex-fanoušků naší firemní stránky na Facebooku rozhodlo opustit řady fanklubu,“ řekla Jana Gombošová, vedoucí obchodního oddělení. „30 procent našich bývalých fanoušků považovalo obsah z naší firemní Facebook stránky za nezajímavý, 15 procent fanoušků odešlo ke konkurenci a stali se automaticky jejím fanouškem. 24 procent uvedlo individuální důvody a 6 procent fanoušků se z našich krátkých aktualit nedozvědělo nic nové,“ dodala Gombošová.
Jaký byl hlavní důvod, proč jste se rozhodli odhlásit z firemní stránky ByznysWeb
1. nezajímavý obsah – 30 %
2. odešel/odešla jsem ke konkurenci – 15 %
3. příliš mnoho příspěvků – 25 %
4. nic nového jsem se nedozvěděl/a – 6 %
5. jiné 24 % (8 % - již mě nebavilo mazat maily z mailboxu, 3 % - ztráta zájmu, 4 % - osobní důvody, 9 % - různorodé spektrum neopakovaných důvodů).