Plány realme: stanout v čele rozvoje AIoT i sítí páté generace

27. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: realme)
Upevnit své postavení v TOP 7 značek mobilních telefonů na světě a dál konkurovat zavedeným výrobcům, pokračovat v rekordním růstu a stanout v čele rozvoje nejnovějších technologií, jako je AIoT nebo 5G. Takové jsou plány společnosti realme.

V roce 2020 se realme podařilo díky 50 milionům prodaných smartphonů získalo status nejrychleji rostoucí značky smartphonů na světě. Raketového rozletu mladé společnosti si kromě spotřebitelů všimla i odborná či designová média, která realme vloni ověnčila téměř dvěma stovkami ocenění. Značka realme tak dále nabourávala hegemonii tradičních producentů smartphonů. Svůj výkon realme dokazuje i růstem na 35 z 61 různých trhů včetně Latinské Ameriky a Evropy.

„Máme za sebou 12 měsíců plných těžkostí a výzev. Byl jsem svědkem úsilí a tvrdé práce všech mladých a nebojácných „realmers“, díky níž se nám podařilo vzepřít globálnímu ekonomickému trendu. I letos jsme v realme odhodlání vzdorovat všem výzvám a v duchu našeho hesla „Dare to Leap“ poskočit zase o kus vpřed v budování špičkové značky chytrých telefonů a dalších trendy produktů,” píše ředitel realme Sky Li v dopise, který je zároveň odhalením budoucích plánů realme.

Jednou z priorit by měly být produkty AIoT, kde značka na strategické obchodní úrovni buduje masivní produktovou řadu. Již vloni uvedlo realme 27 různých produktů AIoT a spustila vlastní platformu AloT TeachLife, jejímž cílem je podporovat nové společnosti a nápady a podílet se na spoluvytváření a rozšiřovaní inovativních produktů AloT. Značka si od platformy slibuje lepší komunikaci a spolupráci mezi uživateli a tím i soudržnější a integrovanější životní styl chytrého bydlení.

„Pokud realme naváže na svůj úspěch v segmentu sluchátek, vstup do segmentu hodinek a sílu v online komunikaci, může se v roce 2021 stát černým koněm i v oblasti nositelných zařízení,“ uvedla analytička společnosti Counterpoint Liz Lee.

Značka chce i nadále stavět na proaktivním přístupu k mladým lidem z generace Z, jejichž trendy realme sleduje a spoluutváří. Patří sem i využívání 5G sítí. Právě realme chce v blízké budoucnosti zaujmout pozici lídra v propagaci této technologie, která přinese revoluční rychlost v datování i komunikaci po celém světě. „Nadále spolupracujeme s vládami a provozovateli mobilních sítí, aby docházelo k masivnější podpoře této technologie po celém světě a budování robustního 5G ekosystému,“ doplnil ve výročním dopise Sky Li.

„Nynější mladá generace rozhodne o naší budoucnosti a realme se snaží zhmotnit její vize. Chceme, aby mladí mohli snít ve velkém a do budoucnosti i díky nám skočili s důvěrou a pozitivním naladěním,“ uzavřel zakladatel a CEO značky realme.

Podobné články

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více

Investiční skupina Thein získává společnost CubeTeam specializující se na zakázkový vývoj aplikací

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Digital)
Digitální část české investiční skupiny Thein získala společnost CubeTeam, která se specializuje na zakázkový vývoj aplikací. Akvizice posílí tým vývojářů a podpoří strategii skupiny v oblasti digitálních technologií. Zakladatelé firmy CubeTeam se také stávají součástí skupiny Thein a budou posilovat stávající a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Čtěte více
Novinky z rodiny Dell Pro Premium & Dell Pro Plus

Dell se chystá přejmenovat své počítače. XPS a další řady skončí

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell na veletrhu CES 2025 představila změny ve značení svých počítačů. Cílem je podle výrobce primárně zpřehlednění nabídky, která by měla více odpovídat nastupující éře AI počítačů. Postupně se tak rozloučíme s oblíbenými značkami jako XPS, Precision, Latitude nebo OptiPlex a začneme se seznamovat s novými. Čtěte více