PayPal s novým logem a identitou
„Nová identita naší značky je mnohem víc než jen aktualizované logo,“ řekl David Marcus, prezident společnosti PayPal. „Spojili jsme tuto změnu s naší první celosvětovou kampaní pro propagaci značky. Spotřebitelům, vývojářům a obchodníkům po celém světě ukazujeme, že společnost PayPal může přetvořit budoucnost peněz díky tomu, že staví lidi na první místo. Protože světem nehýbou peníze, ale lidé.“
Nová identita značky přináší osvěžení pomocí zjednodušené formy a živějších barev a staví přitom na všeobecné znalosti stávajícího loga a charakteristickém dvojitém P, které je zkratkou pro PayPal. Nové vyjádření značky lépe odráží rostoucí potřeby mobilních, fyzických a online firem, které využívají společnost PayPal a její postavení inovátora. Vzhled a dojem jsou navrženy pro svět, který ze současnosti založené na stolních a mobilních zařízeních přechází do budoucnosti, v níž budou moci platby realizovat prakticky jakákoli zařízení.
Nová zařízení, od inteligentních hodinek až po připojené brýle, jednoho dne umožní uživatelům převádět peníze jedním klepnutím na zápěstí nebo doslova mrknutím oka. Tato změna designu přináší ucelený vzhled a prezentaci napříč celou značkou a posiluje důvěru, kterou již dnes zákazníci mají ve značku PayPal. Díky její jednoduchosti a flexibilitě je také možné ji používat kdekoli, od smartphonů až po 72palcové televizory.
Změnu doprovází také první celosvětová kampaň značky v její historii. Kampaň s názvem Powering The People Economy (Podpora ekonomiky lidí) má vrátit lidem kontrolu nad jejich penězi.