Partnerský program a portál Samsungu spuštěn
STEP zastřešuje kompletní portfolio IT produktů společnosti Samsung Electronics s důrazem na tiskárny, velkoformátové displeje, monitory či speciální displejové řešení pro firemní zákazníky.
„Partnerský program pro distribuční kanál v České republice bude čtyřstupňový, od úrovně Registred, přes Silver, Gold až po nejvyšší, Platinum. Pro každou kategorii máme připravenou různou úroveň podpory a výhod. Věříme, že pomocí partnerského programu posílíme dlouhodobý vztah s obchodními partnery a plně využijeme oboustranného potenciál. Naši obchodní partneři rovněž získají možnost zpětných rabatů, a to v závislosti na jejich obchodních výsledcích,“ řekl Petr Kheil, ředitel divize IT a Enterprise business společnosti Samsung.
Podpora digitalizace v podnikání je jednou z priorit společnosti Samsung Electronics. „V posledních letech dosáhl Samsung u koncových zákazníků obrovského úspěchu. Jsme přesvědčeni, že nyní můžeme tyto výsledky zopakovat také na B2B trhu. Pouštíme se na novou cestu a chceme své obchodní partnery ujistit, že spolupráce se Samsungem je snadná a že od nás získají přesně to, co potřebují,“ uvedl Andrew Mills, viceprezident divize Enterprise Business Europe.
Již ve svém projevu na Canalys Channels Forum v Barceloně nastínil Andrew Mills ambici této elektrotechnické společnosti stát se v roce 2014 jedničkou na trhu v oblasti podpory digitalizace v podnikání. Samsung proto již v loňském roce do svého B2B programu investoval tím, že posílil svůj tým, zaměřil se na komplexní řešení a vytvoření nového programu pro obchodní partnery. Samsung usiluje o to, aby se B2B segment do roku 2020 podílel významnou částí na celkových tržbách společnosti.
Partnerský program najdete na této adrese.