Panasonic nabízí komplexní mobilní podnikové softwarové řešení

20. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Společnost Panasonic představila komplexní mobilní podnikové softwarové řešení pro uživatele zařízení Toughbook. Služba Omnia s podporou MCL zákazníkům pomáhá zkrátit dobu potřebnou k uvedení vlastních obchodních softwarových aplikací na trh a pomáhá efektivně uskutečnit digitální transformační projekty.

Služba zahrnuje poradenství, hardware, software, zavádění a podporu pro zajištění okamžitých a viditelných zlepšení v oblasti produktivity mobilních pracovníků.

„Správa softwarových aplikací napříč různými platformami a operačními systémy může být náročná,“ řekl Jon Tucker, generální ředitel pro technická řešení pro Panasonic Toughbook v Evropě. „Tradiční organizace spravují rozmanitou škálu mobilních IT zařízení, provedení a operačních systémů a uplatňují velice izolovaný přístup. Zajistit, aby vše napříč hardwarovými a softwarovými platformami bylo správně integrované a aktuální, může být finančně i časově nákladné.“

Díky platformě MCL, poskytování rozhraní a mobilnímu prostředí správy životního cyklu založenému na SaaS pro řešení podnikové mobility se vývoj a testování vlastních softwarových aplikací zkracuje z měsíců na týdny, nebo dokonce dny, což je daleko rychlejší než používání tradičního programového vybavení a interní vývoj.

Podnikové výzvy, kde Toughbook Omnia může pomoci zajistit digitální transformaci ručně psaného textu na elektronické údaje, přidání ovládání hlasem do aplikací, aktualizaci existujících aplikací pro fungování na nových back-end systémech nebo nejnovějších operačních systémech, kde jsou požadavky na vysoce personalizované aplikace a přizpůsobení aplikací pro fungování na různých provedeních.

Díky úzké spolupráci s firemním zákazníkem poskytuje Toughbook Omnia individualizovanou podporu v každé fázi:

Konzultace

Vývojáři systému Omnia rozumí specifickým požadavkům a poskytují tipy a doporučení k tomu, jak zlepšit každodenní operace a produktivitu prostřednictvím navrhování a vývoje vlastních softwarových aplikací. Tento proces zahrnuje vytvoření kompletního životního cyklu projektu, propojení s různými back-endovými systémy a osvědčené postupy v oblasti mobility. Před dodáním se do prostředí MCL integruje testování konceptu aplikace, aby se zajistilo, že řešení splňuje dané požadavky.

Vývoj

Celá mobilní aplikace se následně integruje do MCL a zajistí se kompletní možnosti přizpůsobení. Platforma mobility MCL umožňuje zákazníkům užívat výhod špičkových funkcí, jako je efektivnější pracovní postup s hlasovými možnostmi, funkcemi V/V, které zvyšují přesnost shromažďování dat u čárových kódů, hlasu, digitálních podpisů, GPS, čipových karet, NFC a RFID; vícejazyčné rozhraní; plná integrace s back-endovými systémy, správa uživatelů, beznabídkový režim a aplikace pro počítače.

Nasazení

Po testování a schválení společnost Panasonic podporuje nasazení nové aplikace v podnikových a operačních systémech, aby se minimalizovaly prostoje a byla zajištěna kvalitní zkušenost koncových uživatelů. Aplikace MCL jsou nezávislé na operačním systému či hardwaru, takže jakmile jsou naprogramované, mohou běžet na více operačních systémech a umožňují klientům v budoucnosti změnit operační sytém, pokud si tak přejí učinit, bez jakýchkoli problémů s aplikací.

Podpora

Po zavedení společnost Panasonic nadále podporuje nové řešení mobility prostřednictvím pohotového týmu podpory, který rychle zajišťuje opravy chyb a umožňuje vzdálené sledování a kontrolu zařízení za účelem řešení potíží. Dostupnost dat a stav výkonnosti je přístupný z centrálního řídicího panelu včetně volitelného doplňku Business Intelligence. Díky spolupráci s týmem Omnia lze do aplikace přidat nové funkce, které se formou aktualizací rychle dostanou na trh.

Štítky: 

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Arrow nabídne digitální pracovní platformy Omnissa

29. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnost Arrow Electronics podepsala celoevropskou smlouvu s poskytovatelem digitálních pracovních platforem Omnissa. Arrow tak bude svým partnerům poskytovat přístup k digitálním pracovním platformám na bázi AI, které se přizpůsobují způsobu práce uživatelů a současně optimalizují bezpečnost, IT provoz i náklady. Čtěte více
Alexander Eisl, CIO ve Škoda Auto

AI může za rok zvýšit hodnotu českých firem o 16 %

12. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP a DCD Publishing)
Firmy v Česku se k umělé inteligenci staví pozitivně. 83 % z nich již AI využívá nebo plánuje zavést do svých procesů. Ačkoliv se téměř čtyři z deseti obávají nedostatku kvalifikovaných pracovníků, predikce ukazují, že by AI mohla do roku 2025 zvýšit hodnotu českých firem v průměru o 16 %. Čtěte více

Konec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach

10. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb. Čtěte více