Panasonic lídrem na evropském trhu s odolnými notebooky
Podíl společnosti Panasonic na počtu prodaných kusů odolných a zodolněných notebooků vzrostl z původních 65 procent v roce 2010 na 65,8 procent v roce 2011. Evropský růst prodejů byl podpořen dodávkami do oblastí, jako jsou alternativní zdroje energie, smart metering, automobilová diagnostika, elektronické záznamy o pacientech nebo doručování zásilek z internetových obchodů. Všechny tyto oblasti vyžadují, aby mobilní pracovníci měli i v náročných prostředích k dispozici spolehlivý a bezpečných přístup k potřebným aplikacím. V uplynulém roce 2011 společnost Panasonic také dosáhla dvouciferného růstu počtu všech prodaných jednotek, a to i přes loňský pokles objemů prodeje notebooků v západní Evropě.
Radka Uhrinová, marketingová manažerka Panasonic System Communications Company Europe k uvedeným úspěchům řekla: „Zpráva VDC Research potvrzuje, že odolné notebooky a nově také odolné tablety společnosti Panasonic přináší organizacím napříč celou Evropou výhody, a tím si společnost dlouhodobě udržuje tak vysoký tržní podíl. Naše produkty podporují snahu zákazníků o snižování celkových nákladů na vlastnictví, o zvyšování produktivity práce a o zdokonalování kvality poskytovaných služeb. Naše odolná zařízení využívající nejnovějších technologií jsou navržena tak, aby je bylo možné maximálně využívat v terénu, a to ve všech odvětvích a za všech pracovních podmínek. Široké portfolio odolných notebooků a tabletů společnosti Panasonic vyhovuje i těm nejnáročnějším požadavkům kritických mobilních řešení. Společnost Panasonic je již dlouhou dobu měřítkem na trhu s odolnými a zodolněnými notebooky a jsme velmi silným soupeřem i v oblasti odolných tabletů.“