Organizační změny v DNS
Aleš Pernecký, business unit manager obou nově vytvořených divizí, osvětlil důvod tohoto kroku: „Jde o vyústění několikaletého rozvoje obchodních aktivit, kdy zejména prodej širokého portfolia technologií společnosti Huawei dosáhl úrovně, která potřebuje samostatné řízení. Jako další impulz pro vytvoření samostatné divize Huawei je deklarovaný cíl společnosti významně zvýšit svůj podíl na trhu enterprise řešení. Pro zajištění tohoto cíle bylo vytvoření silné obchodní jednotky logickým krokem.“
Divize Security se vedle prodeje tradičních zavedených značek (Fortinet, nCipher, CheckPoint) zaměřuje na rozvoj dalších bezpečnostních technologií. „To je nejen v souladu s dlouhodobou strategií společnosti DNS být leaderem na trhu, ale odpovídá to i predikovanému trendu, jakým směrem se bude vývoj IT technologií a souvisejích aplikací rozvíjet,“ doplnil Pernecký.
Divize Strategického rozvoje vznikla nově s ohledem na rozvoj celé společnosti DNS a partnerského ekosystému v kontextu nových vendorů. Aktuálně je tvořena třemi oblastmi HW/IoT, SW a Channel Development. Vedení divize má nově na starosti nastoupivší David Hofman, který k její činnosti řekl: „V tuto chvíli se divize zaměřuje na prodej tradičních hardwarových a softwarových značek, které má v portofliu - NetApp, Commvault, Micro Focus a SUSE. V neposlední řadě se zabývá vytvořením ucelené rozvojové roadmapy tak, aby nové značky měly šanci obohatit portfolio společnosti DNS, měly váhu a význam pro partnery a přinášely tak výhody pro koncové zákazníky.“