Oracle Platinum Services

21. 6. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Oracle)
Oracle představil Platinum Services. V rámci této služby mohou zákazníci získat například vzdálený monitoring, rychlou odezvu na případné problémy či automatizované nasazování aktualizací.

Proaktivní přístup umožňuje odhalení a automatickou nápravu většiny potíží ještě dříve, než se mohou negativně projevit.

Služby Oracle Platinum Services v číslech

• 5 minut: Odezva po nahlášení problému. Podpora společnosti Oracle bude na jakékoliv závažné problémy reagovat do pěti minut, poté se problém vyřeší obnovou systému nebo předáním vývojovému týmu Oracle.
• 15 minut: Obnova systému nebo předání problému vývojovému týmu společnosti Oracle
• 30 minut: Společné ladění
•24/7: Nepřetržitý monitoring 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Kritické aplikace jsou sledovány neustále a případné problémy se řeší centrálně.
• 1/4 roku: Čtvrtletní doručování oprav/záplat, jejich automatická instalace a aktualizace systémů. Záplaty jsou pomocí vzdáleného přístupu nasazovány přímo do systémů, což zvyšuje dostupnost kritických aplikací.

Méně složité IT prostředí

Při aktivaci služeb si zákazníci nainstalují bránu pro bezpečné vzdálené monitorování, čímž se funkce poskytované v rámci Oracle Support Cloud rozšíří i do jejich vnitrofiremního prostředí. Bezpečný dohled pak zákazníkům umožní snížit náklady i složitost, které jsou spojeny s podporou jejich IT prostředí. Zjednoduší se správa IT, zvýší se dostupnost a rychlost aplikací i zabezpečení systémů.

Jednotná platforma

Oracle Platinum Services je k dispozici pro řešení Oracle Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster a Oracle Cloud. Tato řešení (kategorie Platinum) jsou společně navržena a testována a je k nim poskytována jednotná podpora.

Problémy, které vyžadují zdroje na vývoj, jsou ihned předány týmu společnosti Oracle, který přímo vyvíjel příslušný produkt, a má proto k řešení problému největší kompetenci.

Služby vyplňují mezeru mezi tradiční IT podporou a plně řízenými službami. Zákazníkům se tímto způsobem poskytuje rozšířená sada podpory, která umožňuje zlepšit výkon systémů, snížit náklady a rychleji zavádět inovace.

V současnosti jsou již dostupné pro zákazníky, kteří mají uzavřenou standardní smlouvu o podpoře úrovně Premier Support. Aktivace nevyžaduje od zákazníka žádné dodatečné náklady.

Služby Oracle Platinum Services představují nové paradigma v oblasti podpory IT," uvedl Larry Abramson, senior viceprezident a generální ředitel divize Oracle Advance Customer Support Services. „Konfigurace hardwaru a softwaru z kategorie Platinum jsou společně navrženy, společně testovány a jako jeden celek i podporovány. Společnost Oracle vyvíjí, nasazuje a podporuje všechny součásti tohoto řešení a každá komponenta je přitom nejlepší ve své třídě. Každá konfigurace Platinum je proto mimořádně odolná proti selhání.“

Štítky: 

Podobné články

Oracle slaví a je na cestě k autonomnímu IT

11. 11. 2019. (redaktor: Jan Hanáček, zdroj: Oracle)
V září uplynulo 25 let od založení české pobočky společnosti Oracle. Za čtvrtstoletí firma prošla velmi dynamickým rozvojem a rozšiřuje svou nabídku o další služby. Čtěte více

Avnet investoval do cloudového prostředí Oraclu

18. 1. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avnet)
Společnost Avnet investovala do cloudového prostředí od firmy Oracle. Zakoupením cloudových služeb od Oraclu Avnet získal prostředí pro podporu obchodních partnerů a koncových zákazníků, kteří řeší projekty založené na službách v cloudu. Čtěte více

Microsoft a Oracle partnery

2. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Microsoft)
Společnosti Microsoft a Oracle oznámily společné partnerství, které umožní fungování softwaru Oracle na Windows Server Hyper-V a na Windows Azure. Zákazníci nyní budou moci spustit software Oracle včetně Javy, Oracle Database a WebLogic Server na Windows Server Hyper-V nebo na Windows Azure a navíc získat od Oracle plnou podporu. Čtěte více

Oracle představil Exadata X3

6. 10. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Oracle)
Čtvrtá generace databázových systémů využívajících technologii in-memory je řešením pro OLTP databáze nejvyšší třídy, velké datové sklady a databáze na bázi cloudu. Nově nabízená konfigurace zaujímající pouze osminu racku je navíc výhodná i cenově. Čtěte více