Oracle koupil firmu Moat
Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytovány vydavatelům médií a marketingovým specialistům.
Moat bude ve služeb Oracle Data Cloud dále působit jako nezávislá platforma poskytující metriky, analytiku a informace pro společnosti jako jsou Nestle, Procter & Gamble, Unilever, ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další. Analytické nástroje společnosti Moat i její zákazníci doplňují platformu Oracle Data Cloud s jejími možnostmi cílení.
„Vítám Jonaha Goodharta, výkonného ředitele společnosti Moat, i všechny její zaměstnance v týmu Oracle Data Cloud,“ uvedl Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud. „Společnost Moat rostla za poslední rok o více než 100 %. Dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Moat v oblasti reklamy spolupracuje s více než 600 vydavateli, firmami (značkami) i agenturami. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě.“
„Ze spojení s Oracle Data Cloud jsme nadšeni,” dodal Jonah Goodhart, výkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Moat. „Vidíme velký potenciál pro další společné inovace. Akvizici vnímáme jako příležitost, jak zákazníkům dále vylepšit marketing a komunikaci o příslušné značce. Vydavatelům zase poskytujeme cenná data i analytické nástroje.“