Optoma v ČR navýšila své tržní podíly
V segmentu projektorů Optoma v České republice již několik let zaznamenává stabilní růst v klíčových kategoriích. Své pozice neustále upevňuje v prodejích na koncové zákazníky přes internetové obchody a zároveň u prodejců, kteří se zaměřují na prodej do korporátu, státní správy a školství. Obliba značky Optoma roste i díky rozšíření lokálního obchodního zastoupení, které poskytuje podporu stávajícím i novým zákazníkům na českém a slovenském trhu.
Ve druhém kvartálu roku 2021 dosáhla Optoma podle údajů z průzkumu firmy PMA Research následujících tržních podílů (z hlediska počtu prodaných kusů):
- DLP projektory (celkově): 48 %
- Ultra-krátké projektory pro domácí kino: 49 %
- Základní laserové projektory: 48 %
- Projektory pro domácí kino: 47 %
Optoma tak byla dle dostupných údajů druhou nejprodávanější značkou projektorů na českém trhu s aktuálním 28% podílem.
Interaktivní dotykové displeje
Podle informací Futuresource Consulting se Optoma ve druhém čtvrtletí 2021 v ČR stala dokonce nejprodávanější značkou interaktivních dotykových displejů. Tržní podíl společnosti činil 46 %. Společnosti se tohoto výsledku dokázalo dosáhnout v krátké době – na trh totiž působí jen o něco déle než dva roky.
Zdroj dat pro projektory: PMA Research: Worldwide Projector Census, Q22021.
Zdroj dat pro interaktivní dotykové displeje (IFPD): Futuresource Consulting, Quarter EMEA Interactive Displays, Q22021.