Okay na internetu v ofenzívě

6. 4. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Okay)
Společnost Okay Elektrospotřebiče spustila nový e-shop. Zákazníky v porovnání s kamennými prodejnami oslovuje širším sortimentem, možností osobního odběru zboží v jedné ze svých prodejen a také nízkými cenami.

Okay má jednu z nejhustších sítí kamenných poboček v Česku. Vykročit do vysoce konkurenčního internetového prostředí se Okay rozhodl na počátku letošního roku, a to jednak na základě signálů ze strany zákazníků, ale také proto, že k tomu nastala jak ekonomická situace společnosti, tak podmínky na maloobchodním trhu.

Podle informací ze společnosti to byl krok správným směrem, protože objem internetových nákupů uskutečněných prostřednictvím e-shopu každým dnem roste. Společnost Okay spatřuje v internetovém prodeji silný potenciál k navýšení svých celkových tržeb.

To, že zákazníky nový prodejní kanál oslovil, lze vysvětlit tím, že si v e-shopu mohou vybírat, v porovnání s kamennými prodejnami, z odlišné a podstatně širší nabídky zboží, které je navíc k dispozici k osobnímu odběru v nejhustší síti odběrových míst v celém Česku. V neposlední řadě za enormním zájmem o internetové nákupy stojí lákavé ceny, které vážně konkurují i velkým internetovým prodejcům.

„Do budoucna očekáváme, že díky zasažení odlišné cílové skupiny pomůže online prodej výrazně k růstu celkových tržeb a k vytvoření tolik potřebné synergie s dosavadní sítí našich kamenných poboček,“ řekl ředitel reklamy a marketingu Luděk Kováč.

Štítky: