Office 365 má nové funkce pro analýzu dat
V Excelu je nyní možné zcela novými způsoby získávat, analyzovat a zobrazovat data, tak aby sloužila k vytvoření nových, hodnotných pohledů na celou organizaci. Díky Power BI pro Office 365 lze snadno vytvořit prostředí, kde mohou jednotliví uživatelé, bez ohledu na to, kde právě pracují, sdílet pohledy na data a spolupracovat na výstupech.
„V současné době využívá v České republice službu Office 365 již několik tisíc organizací a další velmi rychle přibývají. Začleněním funkcí Business Intelligence do Office 365 jsme naše analytické nástroje zpřístupnili velmi širokému okruhu uživatelů, kteří nyní mohou těžit z nového způsobu práce s daty a z možností jejich sdílení s ostatními uživateli. To vše jednoduše v prostředí webové aplikace,“ řekl Martin Hruška, manažer divize Microsoft Office společnosti Microsoft v České republice.
S pomocí právě uvedených nástrojů Power BI pro Office 365 mohou nyní i uživatelé bez znalosti IT snadno vytvářet reporty a nové pohledy na data jak z firemních, tak i veřejných zdrojů, sdílet je a spolupracovat na nich v rámci služby Office 365, třeba s využitím mobilních zařízení. Přímo v Excelu lze navíc vytvářet bohaté trojrozměrné geoprostorové vizualizace.