Ocenění pro Devoteam

23. 12. 2010. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: Devoteam)
Devoteam převzal ocenění nejlepšího partnera pro Evropu, Afriku a Blízký východ v centrále BMC Software v Houstonu v USA. Získání ocenění potvrzuje významnou pozici globálního partnera pro implementace řešení pro IT Service Management v tomto regionu.

Společnost Devoteam v průběhu let dokázala, že využitím standardní metodiky pro dodávky ITSM nazvané SMART methods, je schopna řídit a dodat řešení založená na platformě BMC. To oceňují zejména zákazníci s rozsáhlou mezinárodní strukturou, využívající systémy pro řízení IT služeb, monitorovací systémy a řešení pro automatizaci provozu datacenter.
 
Ze strany BMC Software byla velice kladně hodnocena schopnost Devoteamu dodávat kvalitní služby pro podporu svých zákazníků prostřednictvím Globálního Devoteam Service Desku. Tento Service Desk využívající metody řízení dle ITIL, nyní obsluhuje podstatnou většinu zákazníků společnosti v sektoru EMEA, často v režimu 365 x 24 x 7.

Předseda ITSM Boardu Devoteam Group, Sylvain Bernolle, prohlásil: „Vysoká poptávka společností po Cloud Computingu nyní urychluje potřebu ERP (Enterprise Resource Planning) řešení pro poskytování IT služeb rychleji a pružněji. BMC Software vyvinula model Dynamic Business Service Management, který vychází z už mnoho let úspěšně aplikovaného BSM modelu a řeší právě problematiku dynamického řízení IT služeb.“

Jason Andrew, BMC World Wide Marketing viceprezident, je přesvědčen, že při dodávkách těchto řešení se může BMC Software plně spolehnout na ELITE partnery, jako je Devoteam, který dokáže řešit požadavky zákazníků jak na vyspělých, tak na rozvíjejících se trzích.