Nvidia s výrobci PC spolupracuje na virtuální realitě

6. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Cílem nového partnerského projektu, do kterého jsou kromě samotné Nvidie zapojeni výrobci počítačů, notebooků a grafických karet, je nabídnout spolehlivé a funkční řešení pro virtuální realitu. Kompatibilní produkty budou označeny speciálními štítky.

Program má zároveň zabránit nejasnostem při výběru vybavení nutného k hraní her či používání aplikací ve virtuální realitě, které je dostupné na trhu ve stále rostoucím množství.

K zajištění správného fungování virtuální reality je ve srovnání s běžnými 3D hrami a aplikacemi zapotřebí sedminásobek grafického výpočetního výkonu. Pracuje se totiž v režimu nad 90 snímků za vteřinu (fps) a to současně pro dva displeje (každý pro jedno oko).

„Pro některé zákazníky může být zorientování se v nových technologiích, jakou je například VR, obtížné,” řekl Jason Paul, general manager divize emerging technologies ve společnosti Nvidia. „Spolupracujeme se spolehlivými partnery po celém světě, abychom usnadnili nakupování právě pomocí GeForce GTX VR Ready štítku, označení které pomůže zákazníkovi snadno rozpoznat počítač nebo grafickou kartu splňující nároky VR.”

Ekosystém virtuální reality společnosti Nvidia se točí kolem grafických karet GeForce s architekturou Maxwell, která s VR počítala již při svém návrhu. Mimo potřebného výkonu karty rovněž podporují speciální technologie, jako je například Multi-Res Shading, zvyšující výkon až o 50 % při zachování kvality obrazu a snížené odezvě. Mimoto Nvidia na podporu virtuální reality nabízí herní ovladače a vlastní softwarové nástroje pro vývojáře (GameWorks VR a NVIDIA DesignWorks VR).

Štítky: 

Podobné články

Trh s herními počítači a monitory se ve 2. čtvrtletí 2024 zotavil

9. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej herních počítačů zaznamenal podle IDC ve druhém čtvrtletí 2024 mírné meziroční oživení o 2,4 %. Dodalo se přibližně 10,6 milionu kusů zařízení. Robustní růst si ve sledovaném období udržel také segment herních monitorů dodávky dosáhly téměř 6,5 milionu kusů a meziročně vzrostly o 35 %. Čtěte více
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

24. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery. Čtěte více

AOC: monitor AGON PRO AG276FK

30. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Značka AGON by AOC rozšířila své portfolio o 27" herní Full HD monitor AGON PRO AG276FK s panelem typu Fast IPS s obnovovací frekvencí 520 Hz. Nejnovější přírůstek do rodiny monitorů AGON PRO doplňuje esportovní modely AG246FK (540 Hz) a AG256FS (390 Hz). Čtěte více