NVIDIA RTX přináší vykreslování v reálném čase

22. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Ray tracing technologie NVIDIA RTX přináší tvůrcům obsahu a herním vývojářů možnost využít vykreslování v reálném čase ve filmové kvalitě. NVIDIA RTX je výsledkem deseti let vývoje algoritmů počítačové grafiky a architektur grafických karet a skládá se ze škálovatelné technologie běžící na architektuře NVIDIA Volta.

Společnosti jako 4A Games, Epic, Remedy Entertainment a Unity využívají NVIDIA RTX v technologických ukázkách na Game Developers Conference v San Francisku. Prezentují, jaké přinese vykreslování v reálném čase zážitky.

Microsoft DirectX Raytracing API

Technologie je navržena tak, aby podpořila vykreslování obrazu napříč různými rozhraními. NVIDIA úzce spolupracovala se společností Microsoft, aby umožnila plnou podporu RTX technologie v aplikacích, které využívají nové API DirectX Raytracing (DXR).

To, co se dlouho považovalo za konečné řešení jako realistické a živé osvětlení prostředí, odrazy a stíny, střídá ray tracing nabízející novou úroveň realističnosti, která jde daleko nad rámec toho, co je možné získat tradičními vykreslovacími technikami. Ray tracing v reálném čase nahrazuje většinu technik používaných v současnosti a svými realistickými výpočty replikuje způsob, jakým se světlo chová v reálném světě a přináší živější obraz.

NVIDIA Highlights podporuje nové tituly
Call of Duty WWII a Tekken 7 jsou nejnovějšími hrami, které získaly podporu Highlights. Zanedlouho budou tuto funkci mít také Dying Light: Bad Blood a Escape from Tarkov. Hráči prostřednictvím této moderní funkce nahráli již více než půl miliardy videí.

SDK pro NVIDIA Highlights s podporou Unreal Engine a Unity
Integrace NVIDIA Highlights do her bude pro vývojáře mnohem jednodušší. Funkce Highlights se stala v řadách vývojářů velmi populární, protože umožňuje snadno vytvářet vlastní obsah a sdílet jej na sociálních sítích. Nyní je díky novému NVIDIA Highlights SDK dostupnější všem vývojářům, resp. zjednodušuje integraci do her. Lze ji stáhnout zdarma prostřednictvím https://developer.nvidia.com/. Podpora Highlights v plug-inech je nově také v Unity Engine a Unreal Engine, takže je mohou aplikovat i vývojáři využívající tyto enginy.

NVIDIA Ansel má vlastní online hráčskou galerii
Abyste si mohli prohlédnout to nejlepší z NVIDIA Ansel, uvádí NVIDIA galerii ShotwithGeForce.com pro hráče, kteří se chtějí podělit o své oblíbené herními zážitky. Interaktivní galerie, jejíž spuštění proběhlo na Game Developers Conference v San Francisku dává hráčům vlastní prostor pro nahrávání, komentování a lajkování screenshotů pořízených díky NVIDIA Ansel.

GeForce Experience přidává možnost uložit GIF
Aplikace GeForce Experience 3.13.1 přidává možnost uložit video zaznamenané prostřednictvím NVIDIA Highlights ve formátu GIF.

Video : 

Podobné články

NVIDIA GTC 2025: Reálná AI, reálné problémy, reálná řešení

21. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: NVIDIA)
Konference NVIDIA GTC (GPU Technology Conference) je jedním z klíčových globálních setkání zaměřených na umělou inteligenci a technologie grafických procesorů a s nimi spojený ekosystém produktů, řešení a služeb. Pojďme si proto ty nejzajímavější novinky, které mají potenciál ovlivnit dění v celém odvětví, na následujících řádcích přiblížit. Čtěte více

Acer rozšiřuje nabídku o grafické karty s GPU AMD Radeon řady RX 9000

20. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Představeno bylo šest nových modelů pro hraní, streamování a tvorbu s podporou umělé inteligence, 8K grafikou a optimalizovaným chladícím systémem s trojicí ventilátorů FrostBlade 4.0. Čtěte více

Co čekat od nových grafických čipů AMD RX 9070 XT a RX 9070?

5. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AMD)
AMD po dlouhé odmlce představilo své nové grafické čipy střední/vyšší třídy RX 9070 XT a RX 9070. Obě varianty by se měly dostat do prodeje 6. března 2025 a pokud opravdu nabídnou slibovaný výkon, mohly by se vzhledem ke svým cenám a dalším vlastnostem snadno stát mainstreamovým hitem. Čtěte více

NVIDIA RTX: Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry

15. 1. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: ASBIS CZ)
Profesionální GPU NVIDIA RTX přinášejí revoluci do pracovních procesů v oblasti architektury, inženýrství, stavebnictví a provozu. Díky akceleraci klíčových technologií, jako jsou umělá inteligence, simulace v reálném čase či rozšířená realita, umožňují profesionálům dosáhnout vyšší efektivity, preciznosti a inovací. Čtěte více