Novell spustil Service Desk pro ČR a SR
Novell zřízením Service Desku reaguje na rostoucí závislost podnikání na informačních technologiích a přirozené zvyšování požadavků na jejich kvalitní podporu. Díky minimalizaci výpadků a dalších problémů souvisejících s IT se rychlá a spolehlivá podpora stává konkurenční výhodou a nezbytností pro hladký běh podnikových procesů. Servisní služby Novellu poskytuje na území České i Slovenské republiky tým specialistů, který zákazníkům garantuje zprovoznění systému či odstranění poruchy v dohodnuté lhůtě na základě uzavřené SLA.
Mezi základní činnosti Service Desku patří:
- sběr, záznam a vyhodnocení uživatelských požadavků,
- vyřizování technických, nejčastěji se opakujících zákaznických požadavků,
- řešení problémů vyžadujících specifické odborné znalosti,
- předávání odborných požadavků specialistům,
- vyrozumění uživatele o vyřešení požadavku,
- informování uživatelů o změnách, nových verzích a stavu dílčích požadavků,
- reporting o řešených požadavcích,
- evidence a administrace požadavků,
- monitoring systémů a aplikací.