Nová verze Infor EAM s novými funkcemi

8. 3. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Infor Enterprise Asset Management (EAM) ve verzi 11.2 přináší uživatelům inovace a rozšíření funkcí včetně správy oprávnění, řízení případů a incidentů, rezervace majetku, nového dodavatelského portálu a řízení pracovišť.

Infor EAM 11.2 poskytuje vylepšenou funkcionalitu zejména pro odvětví výroby, dopravy, správy budov, fleet managementu a pohostinství.

Klíčové inovace

  • Řízení případů – funkce pro řízení případů umožňuje zaznamenat nehody, incidenty, hlášení obsluhy či směny a další události i bez existence pracovního příkazu. Dovoluje vložit záznam případu či incidentu, který umožní vytvořit wokflow či sledovat pracovní příkazy přiřazené k existujícímu případu. Tato funkce usnadňuje revizi události a kontrolu dostupnosti veškeré potřebné dokumentace.
  • Správa oprávnění – poskytuje možnost sledovat oprávnění a s nimi spojené přístupy, majetek, zaměstnance a systémy. Pokud dojde ke ztrátě oprávnění, řešení Infor EAM poskytne detailní informace k vytvoření nového.
  • Rezervace majetku – vylepšené funkce pro rezervaci zařízení umožňují rezervovat téměř jakoukoliv část podnikového majetku, který je v daný čas k dispozici, včetně vozidel, stavebních strojů, konferenčních místností a jakýchkoliv dalších zařízení. Ve verzi 11.2 mohou být všechny rezervace majetku přímo propojeny s pracovními příkazy a projekty, což usnadňuje jejich sledování a správu.
  • Nový dodavatelský portál – modul umožňuje vytvořit zabezpečený přístup pro dodavatele a jeho prostřednictvím zasílat a přijímat aktualizace ohledně aktivit a pracovních příkazů. Dodavatelé pak mohou poskytovat odhady, informace a další detaily včetně stavu zakázky a aktuálních nákladů.
  • Integrované řízení pracovišť – umožňuje definovat, přidělovat a sledovat zaměstnanecká pracoviště a zařízení. Firmy tak mohou plánovat a provádět pohyb pracovníků s větší efektivitou. Správa pracovišť je integrovaná s call centrovými aktivitami a správou oprávnění a přístupů jednotlivých pracovníků.
  • Konsolidované call centrum – call centrum s vylepšenými funkcemi, jako je například matice dodávky služeb, která umožňuje vygenerovat pracovní příkazy specifickým dodavatelům na základě identifikace podle lokality a typu požadavku. To eliminuje potřebu duplicitní komunikace, snižuje úroveň papírování a tím zkracuje čas potřebný na dokončení úkolu.

„Infor EAM 11.2 poskytuje funkcionalitu potřebnou pro řadu odvětví a umožňuje rychlejší a efektivnější procesy údržby,“ řekl Mike Stone, produktový manažer řešení Infor EAM. „Dále podporuje procesy sledování a záznamu incidentů a relevantní pracovních úkolů a také sledování pracovních příkazů.“

Štítky: 
Software, Infor

Podobné články

Generativní umělou inteligenci si v příštích dvou letech osvojí 85 % vývojářů softwaru

30. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
Společnost Capgemini očekává, že generativní umělá inteligence (Gen AI) bude hrát klíčovou roli při rozšiřování schopností vývojářů softwaru a v příštích dvou letech bude pomáhat při více než 25 % práce na návrhu, vývoji a testování softwaru. Čtěte více

Generativní umělá inteligence zvyšuje produktivitu softwarového inženýrství o 70 %

28. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ness Czech)
Studie společnosti Ness Digital Engineering odhalila, že implementace generativní AI nejenom, že zvyšuje produktivitu, ale také umožňuje vytvořit důkladně asistovaný kontext pro práci, což firmám umožňuje hladce globalizovat svou práci. To může vést nejenom k lepším obchodním výsledkům, ale také k úplné transformaci struktury celých organizací. Čtěte více

Progress představil nové vývojové nástroje umožňující integrovat generativní AI do jakékoli aplikace

18. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress )
Progress představil nejnovější verze knihoven a nástrojů pro vývoj aplikací v prostředí .NET a JavaScriptu – Progress Telerik a Progress Kendo UI. Novinky přináší umělou inteligenci do rozhraní aplikací, vyšší produktivitu při vývoji, funkce pro přístupnost a řadu nových komponent uživatelského rozhraní, včetně komponenty Blazor Spreadsheet. Čtěte více

Softwaroví developeři místo vývoje řeší problémy s výkonem a dostupností aplikací

3. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Softwaroví vývojáři tráví podle nejnovějšího průzkumu Cisco více než 57 % času tím, že řeší problémy s výkonem aplikací, místo aby se soustředili na tvorbu nového softwaru a věnovali se inovacím. Příčinou je fakt, že firmy nemají nasazeny vhodné nástroje, které by poskytovaly přehled o infrastruktuře a umožnily rychle identifikovat příčiny problémů s chodem aplikací. Čtěte více