Nová epocha obchodních komunikací s Avaya Aura
Avaya Aura radikálně zjednodušuje komplexní komunikační sítě,
snižuje náklady na infrastrukturu a zaměstnancům rychle přenáší zvuk,
video, zprávy, informace o přítomnosti, internetové aplikace a další
služby. Řešení Avaya Aura bude celosvětově dostupné v květnu.
Základem nové architektury je řešení Avaya Aura Session Manager, které je
založené na protokolu SIP (Session Initiation Protocol) a pracuje
s otevřenými standardy. Toto řešení centralizuje kontrolu nad komunikacemi
a integraci aplikací a řídí širokou škálu komunikačních aplikací a
systémů. Kvůli tomu odděluje aplikace od sítě, a proto lze služby a
funkce nasazovat podle potřeb uživatele a nikoliv podle lokalit nebo systému,
k němuž je připojen. Session Manager neustále snižuje složitost řešení
a poskytuje platformu pro široké uplatnění unifikovaných komunikací.
Avaya Aura je podnikové komunikační řešení, které v současné složité
ekonomické situaci pomáhá snížit náklady. Podniky si mohou ponechat
stávající vybavení a aplikace od více dodavatelů a přitom využívat
přínosy a jednoduchost inovativní architektury Avaya Aura. Mohou tak
dosahovat výrazných úspor nákladů, rychlé návratnosti investic a větší
obchodní flexibility pro budoucí činnosti.
Technologie rovněž reaguje na rostoucí zájem firem o zahrnutí sociálních
médií do obchodní komunikace. S řešením Avaya Aura mohou firmy konečně
bezpečně integrovat spotřebitelské komunikační kanály, jako např.
sociální sítě Facebook či Twitter, služby zasílání zpráv nebo
komunikaci peer-to-peer. Komunikaci se zákazníkem tak lze rozšířit
například o jeho profil získaný ze sociální sítě. Tím se získá více
doplňujících informací než poskytují stávající služby, jako jsou
identifikace volajícího podle čísla a informace o přítomnosti. Obdobně
lze přidat widgety k domovským stránkám sociálních sítí, čímž se
usnadní komunikace v reálném čase a zkvalitní interakce se
zákazníkem.
Klíčové přínosy řešení Avaya Aura:
o vytváření nových aplikací a jejich rychlé rozšíření kamkoliv mezi
uživateli
o mapování aplikací podle individuálního profilu zaměstnance, přičemž
určité funkce jsou dostupné globálně bez ohledu na místo, systém či
zařízení, k němuž jsou připojeni;
o snižování nákladů díky centrálně spravovaným volacím plánům
v celém podniku a díky volání po síti, využívání globálně
nejnižších nákladů a používání standardní telefonní sítě (PSTN)
z lokalit, kde je to nákladově efektivnější;
o omezení lokálních aplikačních serverů a optimalizace softwarových
licencí v celém podniku;
o masivní škálování až do 250 000 obchodních uživatelů a 25 000
lokalit.
Avaya Aura obsahuje špičkové funkce unifikovaných komunikací:
o Communication Manager, klíčový software Avaya, pro hlasovou a obrazovou
telefonii, se stává hlavním obchodním serverem umožňujícím začlenění
desítek zákaznických inovací přes platformu PBX společnosti Avaya.
Následně je řešení Session Manager koordinuje jako vlastnosti a služby
protokolu SIP;
o Presence Services, dříve Intelligent Presence Services, získává
v komunikační platformě důležitější roli a rozšiřuje možnosti
spojování prezence od více dodavatelů, čímž získává přesnější
pohled na dostupnost zaměstnance nebo pracovní skupiny;
o Application Enablement Services a Integrated Manager.
o Pro společnosti s více pobočkami je určena verze Avaya Aura Branch
Edition, která má stejné funkce a umožňuje firmám, aby přestaly pracovat
jako samostatné pobočky a staly se podnikem plně propojeným přes protokol
SIP.
o Avaya IP Office Customer Call Reporter je nová aplikace pro malé a
střední podniky, která umožňuje sledovat a měřit úroveň zákaznických
služeb a produktivitu pracovníků.
Řešení Avaya Aura je podporováno novým konzultačním systémem Avaya
Strategic Communications Consulting, který pomáhá podnikům rozvinout jejich
komunikace pomocí nejpokročilejších nástrojů a možností. Tento systém
vychází z tradičního přístupu společnosti Avaya, kdy komunikační
technologie přispívá firmám k naplnění jejich cílů. Avaya rovněž
disponuje jedním z nejširších portfolií inovativních komunikačních
aplikací založených na otevřených standardech a kromě toho v programu
Avaya DevConnect sdružuje rozsáhlou komunitu nezávislých softwarových
vývojářů.
Řešení Avaya Aura lze jednoduše zakoupit ve verzích Branch, Standard nebo
Enterprise a v platnosti zůstává dříve oznámený cenový model
„All-Inclusive”. Avaya Aura bude dostupné po celém světě v květnu
2009 ve společnosti Avaya a u jejích autorizovaných distribučních
partnerů.
První aplikace pro Avaya Aura: Avaya Intelligent Customer
Routing
Avaya rovněž představila nové řešení kontaktních center, které jako
první plně využívá pokročilé technologie protokolu SIP v řešení Avaya
Aura. Řešení Avaya Intelligent Customer Routing pomáhá firmám zkvalitnit
interakce se zákazníkem a současně zvyšuje efektivitu a snižuje náklady
kontaktního centra. Použitá technologie SIP směruje zákazníka a
příslušné informace tomu správnému operátorovi nebo odborníkovi
nejrychlejší a nejefektivnější možnou cestou.
S řešením Intelligent Customer Routing mohou firmy zabývající se
zákaznickým servisem využívat zejména výhody protokolu SIP. Kontaktní
centra mohou komunikaci se zákazníkem spolu s příslušnými informacemi
jednoduše nasměrovat kamkoliv po celém světě efektivněji. Mohou přitom
využít systémy od více dodavatelů a maximalizovat efektivitu práce
operátorů a odborníků bez ohledu na to, od jakého dodavatele mají
vybavení nebo kde pracují. Pro zákazníka to znamená rychlejší odbavení,
přičemž čekací doba je maximálně a efektivně využita.
Intelligent Customer Routing přiřazuje zákazníky těm nejlepším dostupným
operátorům bez ohledu na jejich umístění a operátor zároveň získává
spolehlivější informace o zákazníkovi. Zákazníkova čekací doba se
zkrátí, operátorovi při přepojení nemusí opakovat informace a pokud
čeká příliš dlouho, systém mu nabídne zpětné volání. Zákazník
může navíc čerpat informace ze samoobsluhy, která je upravena podle jeho
profilu. Pokud je volající například identifikován jako účastník
programu prémiových mil letecké společnosti, může získat informace
s ohledem na předchozí nebo nadcházející lety či jeho zájmy.