Navigon zprůhlední názvy svých produktů
Tyto pojmy charakterizují jednotlivé modely z hlediska designu, hardwaru a funkčního vybavení. Dvoumístný číselný kód 20, 40 nebo 70 označuje různé typové řady, které se liší velikostí displeje. Názvy modelů se tak v budoucnu budou skládat z čísla typové řady a označení třídy přístroje, například „70 Plus“ nebo „70 Premium“. Tímto krokem zavádí společnost NAVIGON jako první ve svém oboru takové názvy produktů, které se řídí hledisky zákazníka a přesně ho navedou k volbě vhodné navigace.
Jste sváteční řidič nebo stále na cestách?
„Při všem, co děláme, je naším cílem usnadnit lidem každodenní cestování. Při tom je třeba začít už volbou správné navigace, protože ne každý přístroj se hodí pro každý typ uživatele,“ říká Sven Klenner, ředitel marketingu, který je za novou koncepci zodpovědný. „Někteří řidiči potřebují svou navigaci jen občas při soukromých cestách. Jiní zase hodně cestují služebně a komfortní výbava a inteligentní funkce jim cestování dokáží výrazně usnadnit.“ Kvůli maximálnímu usnadnění orientace při koupi se proto společnost NAVIGON řídila při volbě nových názvů hlediskem zákazníka. „Při tom nám velmi pomohla zpětná vazba od obchodníků.“ Nová koncepce nejen zlepší orientaci uživatelů, ale umožní zlepšení poradenství ze strany prodávajících.
Easy, Plus a Premium Principem nové koncepce je zařazení přístrojů do tří segmentů „Easy“, „Plus“ a „Premium“. Přístroje kategorie „Easy“ jsou určeny především těm řidičům, kteří prostě jen chtějí navigovat z bodu A do bodu B. Nabízí všechny důležité základní funkce pro spolehlivé naplánování trasy. Komu jde také o komfort, může s navigacemi řady „Plus“ jezdit skutečně na vysoké úrovni. Oproti základním modelům lákají tyto přístroje rozšířenou funkční a hardwarovou výbavou. Modely Premium jsou určeny technickým nadšencům a těm, kdo mnoho cestují a svého průvodce na cestách využívají každodenně, neboť jsou to designérské skvosty a výrobky se špičkovou technologií zároveň.
„Tato nová koncepce znamená přehledný systém, který lidem s nejrůznějšími nároky pomůže zorientovat se v nepřehledné nabídce v prodejnách,“ dodává Sven Klenner. „Společnost NAVIGON tak usnadňuje orientaci v každém ohledu, je to tak říkajíc dovršení navigace.“